نامزدهاي انتخابات رياست جمهوري آمريکا براي تجهيز گروه موسوم به ارتش آزاد سوريه به سلاح هاي سنگين با يکديگر رقابت مي کنند.

به گزارش سرويس بين‌الملل باشگاه خبرنگاران به نقل ازشبکه الاخباريه سوريه ؛ رقابت نامزدهاي انتخابات رياست جمهوري آمريکا براي رسيدن به کاخ سفيد به رقابتي براي براندازي نظام سوريه و قرار دادن مردم اين کشور در مسيري نامعلوم تبديل شده است.

سومين مناظره باراک اوباما و ميت رامني نامزدهاي انتخابات رياست جمهوري آمريکا حاکي از رقابت شديد آنها براي تجهيز گروه موسوم به ارتش آزاد سوريه به سلاح هاي سنگين بود.

در ادامه پس از پخش سخنان اوباما در خصوص دادن سلاح هاي سنگين به مخالفان سوري آمده است: از سوي ديگر رامني بحران سوريه را به منزله فرصتي براي آمريکا جهت تامين امنيت اسرائيل دانست و بر ضرورت تلاش آمريکا براي ايفاي نقش رهبري در بحران سوريه به منظور براندازي نظام سوريه تاکيد کرد.

در ادامه گزارش آمده است: ناظران بر اين باورند که سياست آمريکا سياست ضد سوري و ضد عربي است چه اوباما در انتخابات به پيروزي برسد يا پيروزي از آن رامني باشد زيرا هر دوي آنها دو روي يک سکه هستند و هدف آنها حمايت از امنيت اسرائيل و تامين امنيت اين رژيم است.

برچسب ها: سوریه ، انتخابات ، آمریکا
اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار