شرکت های خودروسازی برای اینکه از آینده خودروسازی دنیا بازنمانند همیشه طرح های گوناگون و غالبا عجیبی را ارائه می دهند که می توانند باعث شگفتی همه طرفداران خودرو شود.

به گزارش گروه خواندنی های باشگاه خبرنگاران، مزدا از جمله شرکت های خودروسازی موفق در آسیا است که در دنیا نیز از محبوبیت زیادی برخوردار است. این شرکت طرح های مختلفی را تا به حال برای خودروهای آینده اش ارائه کرده است.

طرح مفهومی "Kaan" از جمله طرح هایی است که این شرکت برای سال 2025 ارائه داده است. این خودرو دارای یک بدنه بسیار ایرودینامیک است که آن را تبدیل به یک خودروی بسیار سریع کرده.



این خودرو دارای یک موتور الکتریکی است که قرار است به اندازه ای قدرت داشته باشد که این سه چرخه مسابقه ای را تا سقف سرعت 402 کیلومتر بر ساعت پیش ببرد.

در مورد طراحی این خودرو بسیاری معتقد بودند که طرحی تنها خیالی است که کمتر کارخانه ای به فکر تولید آن خواهد افتاد اما مزدا در مقابل اعلام کرد اینگونه خودروها در سال 2025 به اصلی ترین خودروهای مسابقه تبدیل خواهند شد.



چرخ های جلویی این خودرو به گونه بسیار عجیبی بالاتر از بدنه قرار دارند و این باعث شده است که خودرو ارتفاع بسیار کمی داشته باشد. این در حالی است که چرخ عقب در اصل حالت آیرودینامیکی را در خودرو ایجاد کرده است.

مزدا "Kaan" شاید طرحی بسیار عجیب و غیرمعقول به نظر برسد اما این خودرو می تواند نشانه ای از خودروهای آینده باشد که در آن ها سرعت و طراحی حرف اول را می زند.


اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
نظرات کاربران
انتشار یافته: ۱
در انتظار بررسی: ۱
Iran (Islamic Republic of)
sadegh
۱۸:۴۰ ۱۳ آبان ۱۳۹۱
چه جوری حرکت میکنه ؟