وزنه بردار دسته 85 کیلوگرم تیم وزنه برداری ملی حفاری اهواز گفت:‌ اگر کسب مقام اول مسابقات داخلی خیلی مهم است هیچ گاه دوست ندارم اول شوم.

کیانوش رستمی، وزنه بردار ملی پوش تیم وزنه برداری ملی حفاری اهواز در گفتگو با خبرنگار ورزشی  باشگاه خبرنگاران افزود: دلیل اصلی شرکت در هفته سوم لیگ برتر وزنه برداری به خاطر مصدومیت هم تیمی ام در تیم ملی حفاری اهواز بود که به دلیل آسیب دیدگی کتف نتوانست در دسته 85 کیلوگرم وزنه بزند من هم  در عضویت تیم ملی حفاری اهواز هستم با خواسته رامهرمزی سرمربی تیم در این هفته روی تخته آمدم.
وی ادامه داد: با هشت جلسه تمرین خود را برای هفته سوم لیگ آماده کردم و با امتیازی که برای ملی حفاری اهواز به ارمغان آوردم با سایر هم تیمی های خود توانستیم در صدر جدول مسابقات لیگ بایستم.
رستمی در باره وضعیت جسمانی اش برای حضور در هفته سوم لیگ برتر وزنه برداری گفت: هنوز به طور کامل مصدومیتم بر طرف نشده است و حتی با مصدومیت زانو در این هفته روی تخته آمدم.
در حرکت یک ضرب 205 کیلوگرم را مهار کردم که برای بالا بردن این وزنه باید سه ماه به طور مداوم تمرین کرد ولی من با مصدومیت و هشت جلسه تمرین این وزنه را مهار کردم.
وی ادامه داد: مصدومیتی که در مسابقات جهانی پاریس و المپیک لندن اذیت کرد هنوز به طور کلی درمان نشده است و باید برای برطرف کردن این مصدومیت زانو به خارج از کشور بروم.
رستمی اضافه کرد: هم اکنون به دنبال گرفتن ویزا برای سفر به خارج کشور هستم و سعی دارم که پای مصدومم را هرچه زودتر معالجه کنم تا با درمان کلی دوباره وزنه های سنگین را بلند کنم.
وی در مورد کسب مقام دوم پس از سهراب مرادی در هفته سوم رقابت های لیگ برتر وزنه برداری تأکید کرد: سهراب مرادی هم دوست و رفیق صمیمی من است ولی وقتی من در این هفته مسابقه می دهم و به مقام دوم می رسیدم به دلیل خود سرمربی تیم بوده است در ضمن هنوز مصدومیت زانوی ام مرا اذیت می کند قصدم نیز امتیاز آوری برای تیمم بوده است.
رستمی خاطرنشان کرد: اگر کسب مقام اول در مسابقات داخلی این قدر مهم است هیچ  گاه دوست ندارم که به این مقام دست پیدا کنم فقط مایلم که سایرین به جایگاه اولی و رکورد بالا برسند تا دلشان را شاد کنم.
وی در مورد مصدومیت سجاد انوشیروانی نیز گفت: سجاد انوشیروانی یکی از بهترین های وزنه برداری ایران در مسائل فنی و اخلاقی است و مطمئن باشید این مصدومیت های کوچک او را از دنیا وزنه برداری دور نمی کند و کماکان انوشیروانی در وزنه برداری حضور دارد و به مدال های جهانی و المپیک دیگر می اندیشد.
رستمی در پایان گفت: مصدومیت جزیی از رشته وزنه برداری است و مطمئن باشید وزنه برداری هم چون سلیمی، انوشیروانی، نصیرشلال محمدپور و رستمی با مصدومیت ها از دنیای وزنه برداری خارج نمی شوند، وزنه برداری معمولاً در 22 سالگی به پایان می رسد ولی وزنه برداران پرقدرتی هم وجود دارند که تا 40 سالگی مقام های زیادی در جهان و المپیک بدست می آورند و باید تأکید کنم که سجاد انوشیروانی از وزنه برداری نخواهد رفت./آق
برچسب ها: هشت ، جلسه ، تمرین
اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار