معاون فرماندهي مرزباني ناجا گفت: اقدامات گوناگوني در جهت انسداد قوي مرزها صورت گرفته است و مرزبانان با استفاده از رادارها و تجهيزات الکترونيکي قوي قادر به رصد دقيق مرزها هستند.

به گزارش خبرنگار سياسي باشگاه خبرنگاران مستقر در نوزدهمين نمايشگاه مطبوعات و خبرگزاري‌ها سرهنگ قاسم زمانيان معاون فرماندهي مرزباني ناجا از غرفه باشگاه خبرنگاران بازديد کرد.

وي در گفتگو با خبرنگار باشگاه خبرنگاران گفت: مرزهاي ايران با اقداماتي که ناجا به صورت مستقل در اين حوزه انجام داده، تحولات موثري داشته است.

وي تصريح کرد: با توجه  به اقدامات الکترونيکي که در زمينه انسداد مرزها صورت گرفته است توانسته ايم مرزها را به خوبي زير نظر داشته باشيم.

وي با اشاره به جغرافياي متفاوت مرزهاي کشورمان گفت: در اين زمينه اقدامات گوناگوني در جهت انسداد قوي مرزها صورت گرفته است و مرزبانان با استفاده از رادارها و تجهيزات الکترونيکي قوي، قادر به رصد دقيق مرزها هستند.

معاون فرماندهي مرزباني ناجا خاطرنشان کرد: علي رغم اينکه در بحث مرزها افرادي هستند که قصد ضربه زدن به کشور را دارند، مي‌توان گفت که پس از پيروزي انقلاب اسلامي کشورمان از قوي ترين کشورها در تأمين امنيت مرزها بوده است.

انتهاي پيام/
اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
نظرات کاربران
انتشار یافته: ۱
در انتظار بررسی: ۱
Iran (Islamic Republic of)
ناشناس
۲۱:۳۱ ۰۸ آبان ۱۳۹۱
"ايران قوي‌ترين کشور در جهات تامين امنيت مرز‌هاي خود است "
چگونه به این مطلب رسیدید قربان
آخرین اخبار