مسئول سامانه پیام کوتاه دفتر آیت‌الله‌ مکارم‌شیرازی از پاسخگویی آنی و امکان دسترسی به احکام از طریق پیام کوتاه خبر داد .

به گزارش خبرنگار باشگاه خبرنگاران قم، حجت‌الاسلام‌ وحید علیان‌نژاد افزود: در آستانه عید غدیر خم و برای خدمت‌رسانی هر چه بهتر و سریع‌تر به مقلدین ، امکان دسترسی آنی به تمامی احکام مورد نیاز از طریق سامانه پیام کوتاه به شماره 10000100 فراهم شد.

وی با اشاره به نحوه دسترسی به احکام، خاطرنشان کرد: مقلدین و علاقمندان به احکام از سراسر جهان می‌توانند با خطوط تلفن همراه ایران (همراه اول و ایرانسل) به دو روش عادی و آنی به احکام مورد نیاز دسترسی پیدا کرده و پاسخ سئوالات خود را دریافت کنند.

حجت‌الاسلام‌ وحید علیان‌نژاد ادامه داد: در روش عادی/مقلدین آیت الله مکارم شیرازی می‌توانند متن سوالات شرعی خود را از طریق پیام کوتاه به شماره 10000100 ارسال و در کمتر از 24 پاسخ آن را دریافت کنند.

مسئول سامانه پیام کوتاه این دفتر با اشاره به ویژگی های روش آنی، گفت: در روش آنی: مقلدین با ارسال عدد 1 به شماره 10000100 بلافاصله به فهرستی از احکام، همراه با شماره مربوطه دسترسی پیدا کرده که با ارسال هر یک از شماره‌ها، حکم مورد نظر را دریافت خواهند کرد.

وی یادآور شد: مقلدین آیت الله مکارم شیرازی در صورتی که حکم مورد نظر خود را در لیست سامانه نیافتند، باید سوال خود را به صورت متنی ارسال کنند./س

برچسب ها: قم ، پیامک ، احکام ، مکارم
اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.