استقبال خوب مخاطبان را از "بيدار باش" به جهت ساختار شكني اش در عرصه آثار دفاع مقدس را از قبل پيش بيني مي‌كردم.

جواد نوروزبيگي، تهيه كننده سريال "بيدارباش" در گفتگو با خبرنگار حوزه راديو و تلويزيون باشگاه خبرنگاران؛ در خصوص رضايت خود از ساخت اين سريال، گفت: به طور قطع در صورت ناراضي بودن از فيلم نامه، آن را نمي‌ساختم و بازتاب مخاطب نسبت اين سريال را از قبل ارزيابي كرده و از استقبال آن توسط مخاطب مطمئن بودم.
وي افزود: نقدهاي وارد شده به اين اثر در جهت كمك به من به عنوان يك تهيه كننده براي كارهاي آتي موثر است.
نوروزبيگي ادامه داد: با نگاه به آمارهاي به دست آمده از ميزان تماشاگر اين فيلم مي‌توان متوجه شد كه مخاطب آن را ديده است.
وي خاطرنشان كرد: اميدوارم كه در آينده براي ساخت اين گونه سريال بضاعت بيشتري را شبكه ها براي ارائه كار بهتر در اختيار ما قرار دهند.
احمد كاوري، كارگردان سريال "بيدار باش" در خصوص رضايت خود و مخاطبان از اين سريال، گفت: من به طور صد در صد از ساخت اين فيلم رضايت دارم آمارها نشان از آ‌ن دارد كه  اين فيلم توسط مخاطب هم ديده شده و اين باعث خوشحالي من است.
وي در خصوص ساخت فيلم در حوزه دفاع مقدس، اظهار داشت: فعاليت هاي من به طور كلي در حوزه دفاع مقدس رقم خورده و بيدار باش هم به عنوان يك فيلم ساختارشكن در اين مسير پيش رفته اما ادبيات جنگ را متفاوت از فيلمسازان ديگر در اين سريال به تصوير كشيدم.
وي در اين خصوص ادامه داد: همين تازگي سبب جلب مخاطبان و علاقه آن ها به اين فيلم شده و دوست داشتن اين فيلم توسط بينندگان ما را در ساخت آثار ديگر ياري مي كنند./ص
اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.