سرپرست اداره تعاون، کار و رفاه اجتماعی همدان گفت:‌ بیش از سه هزار نفر متقاضی در سامانه اداره کار همدان ثبت نام کرده اند که 642 نفر از افراد ثبت نامی دارای مدرک مهارتی هستند.

جلیلوند در گفتگو با  خبرنگار اجتماعی باشگاه خبرنگاران گفت: در حال حاضر سه هزار و 31 نفر در سامانه اداره کار شهرستان همدان ثبت نام کرده اند که از این تعداد 579 نفر زن و 2 هزار و 452 نفر مرد هستند.
وی افزود:‌ از کل تعداد افرادی که ثبت نام کرده اند 642 نفر اظهار داشته اند که مدرک مهارتی دارند در حالی که 861 نفر دارای زمین بوده و تنها به دنبال دریافت مجوز یا تسهیلات برای اجرای طرح هایشان بوده اند همچنین 2 هزار و 170 نفر نیز فاقد زمین هستند.
جلیلوند در خصوص وضعیت سواد این افراد گفت:  279 نفر از متقاضیان ثبت نامی بی سواد و 2 هزار و 752 نفر باسواد هستند که از میان افراد باسواد یک هزار و 452 نفر زیر دیپلم، 546 نفر دیپلم، 106 نفر فوق دیپلم، 91 نفر دانشجو، 439 نفر لیسانس، 108 نفر فوق لیسانس و 6 نفر دارای مدرک دکترا هستند.
سرپرست اداره تعاون، کار و رفاه اجتماعی استان همدان خاطر نشان کرد: یک هزار و 307 نفر دوره های آموزشی را به صورت مستقیم گذرانده اند که از این بین پرونده های 607 نفر تکمیل و به مدیریت جهاد کشاورزی شهرستان معرفی شده است./ف
برچسب ها: تعزیرات ، همدان ، متقاضی
اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
نظرات کاربران
انتشار یافته: ۲
در انتظار بررسی: ۰
United States of America
پروین صادقی
۱۸:۴۴ ۲۴ مهر ۱۳۹۶
من مهندس معماری هستم و شش سال هم کارگزار مخابرات روستایی بودم و مدرک دارخانه را هم دارم اما بیکارم و شش ساله دنبال کار میگردم و طرح کارورزی هم قبولم نمیکنند میگن سنت بالاست من چکار کنم؟
Iran (Islamic Republic of)
ناشناس
۰۲:۳۶ ۰۱ فروردين ۱۳۹۵
اینجانب محمد....دارای مدرک فوق دیپلن
آخرین اخبار