تحلیلگران پیش بینی کردند طوفان سندی در آمریکا به علت خسارت های شدیدی که احتمال دارد در مناطق پر جمعیت برجا بگذارد، هزینه های سنگینی برای شرکت های بیمه در بر داشته باشد.

به گزارش سرويس بين‌الملل باشگاه خبرنگاران به نقل از خبرگزاری فرانسه، تحلیلگران بانک منطقه ای زوریخ (ZKB) اعلام کردند: طوفان سندی به علت تدابیر پیشگیرانه که به منظور حمایت از مردم اتخاذ شده‌اند، توقف فعالیت بخشی از اقتصاد آمریکا را موجب می شود.
بورس نیویورک روز دوشنبه کاملا تعطیل خواهد بود و این تعطیلی احتمال دارد روز سه شنبه نیز ادامه پیدا کند.
آخرین باری که وال استریت (بازار بورس نیویورک) چنین تدبیر استثنایی را به اجرا درآورد، پس از حملات یازده سپتامبر دو هزار و یک بود.
تحلیلگران بانک زوریخ خاطر نشان کردند: اگر طوفان سندی به شهرهای بزرگ برسد، باید منتظر خسارت های شدید بود که نه تنها خسارت های مادی هستند بلکه توقف فعالیت اقتصادی را نیز موجب می شوند.
به گزارش  از زوریخ، این تحلیلگران برای شرکت بیمه سوییس ری که دومین شرکت بیمه در جهان است، هزینه های هزاران میلیارد دلاری را پیش بینی کردند که می تواند بیشتر از هزینه های طوفان کاترینا در سال دو هزار و پنج باشد.
طوفان کاترینا در مجموع 72 میلیارد دلار (55 میلیارد و 800 میلیون یورو به نرخ برابری کنونی) برای شرکت های بیمه هزینه در بر داشت.
اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار