رييس ستاد دانشجویی حمایت از تولید ملی و سرمایه ایرانی دانشگاه آزاد اسلامي با اشاره به ارتباط صنعت و دانشگاه براي حمايت از توليد ملي در کشور گفت: حمايت از برندهاي ملي امري است که بايد همگان به آن الزام داشته باشند.

محمد مهدی قبادی آل‌یمین در گفتگو با خبرنگار دانشگاه باشگاه خبرنگاران، به لزوم ارتباط صنعت و دانشگاه اشاره کرد و گفت: يکي از اهداف دانشگاه آزاد اسلامي ايجاد ارتباط صميمي و نزديک ميان دانشگاه و صنعت است چرا که صنعت امروز صنعت کشور ما، نياز جدي به ورود مستقيم دانش به عرصه صنعت دارد، بنابراين اين تلاش دانش‌محوري  بايد در صنعت پيدا شود.

وي با اشاره به اعلام نياز از سوي مجتمع‌هاي صنعتي براي ارتباط با بخش دانشگاهي خاطرنشان کرد: به همين‌ منظور در نظر داريم نشست‌هاي  صميمي را  به جهت هم‌انديشي مجتمع‌هاي صنعتي با بخش دانشگاهي در برگزار کنيم تا بتواند ارتباط دوجانبه دانشگاه و صنعت را به وجود آورد.

رييس ستاد دانشجویی حمایت از تولید ملی و سرمایه ایرانی دانشگاه آزاداسلامي تصريح کرد: ارتباط مجموعه تحقيقاتي با دانشگاه مي‌تواند باعث ارتباط دانشمندان با مديران شود که اين امر ضمن انتقال تجربيات موفق دانشمندان و تحقيقات را درکنار هم مي‌توند به بالارفتن سرعت صنعت توليد نيز کمک کند.

وي با اشاره به فرمايشات مقام معظم رهبري(مدظله العالي) در خصوص تاکيد بر حمايت از توليد ملي اظهار داشت: نگاه ما به صنعت نگاه نويي است و به دنبال آن هستيم که کيفيت را در صنعت توسط دانش بومي خود بالا ببريم که اين امر تنها با حمايت از برندهاي ملي صورت مي‌گيرد و همگان بايد به آن الزام داشته باشيم.

گفتني است بنا به حکم مدیر کل تشکل‌های اسلامی سیاسی دانشگاه آزاد اسلامی محمد مهدی قبادی آل‌یمین به عنوان ریاست ستاد دانشجویی حمایت از تولید ملی و سرمایه ایرانی منصوب شد.

شایان ذکر است ستاد دانشجویی حمایت از تولید ملی و سرمایه ایرانی از فروردین ماه سال جاری در دبیرخانه مرکزی تشکل های اسلامی سیاسی دانشگاه آزاد اسلامی آغاز به کار کرده است.

انتهاي پيام/
برچسب ها: قبادی ، تولید ، ملی
اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار