جنبش فتح در بيانيه اي در روز يكشنبه، تاكيد كرد كه با هرگونه سياست فشار، تهديد، محاصره اقتصادي و سياسي رژيم صهيونيستي مقابله خواهد كرد و رهبران فلسطيني براي عضويت در سازمان ملل متحد به عنوان يك دولت ناظر مبارزه خواهند كرد.

به گزارش سرويس بين‌الملل باشگاه خبرنگاران به نقل از روزنامه القدس؛ در اين بيانيه كه از سوي دفتر اطلاعات و فرهنگ جنبش فتح منتشر شد، آمده است؛ رهبران فلسطين براي دستيابي به ايجاد دولت تغيير ناپذير فلسطين بايد به سازمان ملل متحد بروند و اين فعاليت رهبران فلسطين در راستاي تثبيت حقوق ملي فلسطينيان بر تمام زمين هاي اشغالي سال 1967 صورت مي گيرد و اين سرزمين، اكنون در اختيار دولتي اشغالگر قرار دارد.
از سويي ديگر، اين بيانيه يادآور شد كه جنبش فتح آماده است كه در راس فرزندان غيور فلسطين از رئيس محمود عباس حمايت كند و محمود عباس مي تواند با يك تصميم تاريخي و شجاعانه مستقل، رهبري مردم فلسطين را به عهده بگيرد.
همچنين؛ اين بيانيه بر باج خواهي سياسي و مالي رژيم اشغالگر اسرائيل و دولت آمريكا تاكيد كرد و يادآور شد كه با يك مصوبه تاريخي فلسطيني به سمت سازمان ملل خواهيم رفت و از رهبر و طرح ملي مان حمايت خواهيم كرد.
در بخش ديگري از اين بيانيه آمده است؛ ما از حساسيت و خطرهاي اين مرحله و پيامدهاي آن آگاهي داريم و در عين حال مي دانيم كه اين مصوبه به نفع طرح ملي فلسطين است و رهبران ما به سازمان ملل مي روند تا براي تحقق حقوق شرعي و قانوني مان تلاش كنند و اين مسير طولاني را پشت سر بگذارند و مانع توطئه ها و طرح هاي تقسيم ميهن و جداكردن نوار غزة از مرزهاي فلسطين شوند.
جنبش فتح از همه مردم فلسطين خواست تا از رهبري فلسطين تنها نماينده شرعي و قانوني سازمان آزادي بخش فلسطين حمايت كنند و به جهانيان ثابت كنند كه رئيس ابومازن به عنوان نماينده ملت براي ايجاد يك دولت مستقل فلسطيني كه پايتخت آن قدس است، مبارزه مي كند و او آماده جانفشاني در راه آزادي و استقلال ملت و سرزمينش است.
 

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار