فاز نخست مجتمع حمل و نقل بین المللی و ترمینال كانتینری شمالغرب كشور در استان زنجان طی یك ماه آینده به بهره برداری می رسد.

 به گزارش خبرنگار باشگاه خبرنگاران مرکز زنجان استاندار زنجان در بازدید از روند عملیات اجرایی مجتمع حمل و نقل بین المللی و ترمینال كانتینری شمالغرب كشور در زنجان گفت: برای شتاب بخشی بیشتر عملیات اجرایی این مجتمع تسهیلات مورد نیاز اعطا می شود.

رئوفی نژاد افزود:با بهره برداری از فاز نخست مجتمع حمل و نقل بین المللی و ترمینال كانتینری شمالغرب كشور تحولی مهم در توسعه اقتصادی استان و منطقه ایجاد خواهد شد.

سرمایه گذار بخش خصوصی مجتمع حمل و نقل بین المللی و ترمینال كانتینری شمالغرب كشورنیز گفت: شتاب بخشی در اجرای مجتمع حمل و نقل بین المللی و ترمینال كانتینری شمالغرب كشور در گرو پرداخت تسهیلات به هنگام است.

اسماعیلیان افزود: اعتباری بالغ بر 30 میلیارد ریال تسهیلات بانكی برای شتاب بخشی در اجرای این طرح مورد نیاز می باشد كه با تحقق آن مشكلات آن برطرف می شود.

وی در ادامه حجم سرمایه گذاری لازم برای اجرای كامل این طرح را 70 میلیاردریال عنوان و خاطر نشان كرد: تاكنون 40 میلیارد ریال منابع توسط سهامداران و شركت های سرمایه گذار تامین شده است./ع

برچسب ها: مجتمع ، کانتینری ، شمالغرب
اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.