آموزش و پرورش استان زنجان توانستدر طرح مهر رتبه عالی را کسب کند.

 به گزارش خبرنگار باشگاه خبرنگاران مرکززنجان دبیر ستاد پروژه مهر اداره‌کل آموزش و پرورش استان زنجان گفت:بر اساس یک رتبه‌بندی از طرف وزارتخانه، آموزش و پرورش استان‌ها بر اساس فعالیت‌های خود در 5 گروه عالی، خیلی‌ خوب، خوب، متوسط و ضعیف دسته‌بندی می‌شوند که استان زنجان هم پارسال و هم امسال رتبه عالی را کسب کرد.

عسگری افزود: دستورالعمل پروژه مهر همانند هر سال خردادماه ابلاغ شد که شامل همه اقدامات انجام شده تا شروع سال تحصیلی است که در استان با یک ستاد استانی و 5 کمیته فعالیت خود را آغاز کرد.

وی ادامه داد: کمیته سازماندهی که در خصوص سازماندهی نیروی انسانی، تعمیر و تجهیز، توجیه و تبلیغ و تأیید صلاحیت نیروهای جدیدالاستخدام و جدیدالانتصاب و کمیته نظارت و ارزیابی فعالیت‌های خود را از تابستان آغاز کردند و جلسات متعدد نیز با حضور متولیان، رابطان، رؤسا و معاونان مناطق تشکیل شد.

این مسئول اعلام کرد: در نهایت در آستانه بازگشایی مدارس 5 نفر ناظر از طرف وزارت آموزش و پرورش جهت ارزیابی اقدامات انجام شده در مناطق، اداره‌کل و مدارس به استان فرستاده شد و استان با کسب نمره 96 رتبه عالی و 5 استان دیگر را کسب کردند.

عسگری خاطرنشان کرد: یکی از فرازهای مهم پروژه مهر امسال ساماندهی نیرو و فضاهای آموزشی به دلیل اجرای نظام 3-3-6 بود که با توجه به اقدامات منظم و خاص انجام شده در این زمینه این رتبه را کسب کردیم./ع

برچسب ها: رتبه ، عالی ، طرح ، مهر
اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.