مدیر كل حمل و نقل و پایانه‌های سیستان و بلوچستان گفت: تردد286 هزار و 727 دستگاه خودرو در 14 محور ارتباطی این استان طی یك هفته ركورد جدیدی در این زمینه ثبت شد.

به گزارش خبرنگار باشگاه خبرنگاران زاهدان  ، علیرضا مجرد اظهار داشت: آمار دریافتی از تردد شمارهای آنلاین نصب شده در 14 محور اصلی استان حاكی است كه در هفته گذشته این تعداد خودرو در محورهای یادشده تردد داشته اند.

وی افزود: از این تعداد سهم خودروهای سنگین با 70 هزار و دو دستگاه به طور میانگین 32 درصد از كل ترددهای انجام شده در محورهای استان را تشكیل داده است.

وی افزود: آمار ثبت شده توسط شعبه استانی مركز مدیریت راه‌های كشور نشان می‌دهد شمار تردد در محورهای ارتباطی استان افزایش محسوسی نسبت به هفته های قبل نداشته است.

مدیركل حمل و نقل و پایانه‌های استان سیستان و بلوچستان گفت: میانگین سرعت تردد ثبت شده در محورهای استان در فروردین‌ماه 95 كیلومتر بر ساعت بوده است.

مجرد یادآور شد: محور زاهدان – دشتك بیشترین شمار تردد وسایل نقلیه سبك و محور زاهدان – خاش و بر عكس بیشترین تعداد رفت و آمد وسایل نقلیه سنگین را به خود اختصاص داده است.

وی تصریح كرد: در مدت زمان یاد شده 77هزار و 500 تخلف سرعت غیر مجاز به ثبت رسیده كه بیشترین شمار تخطی از سرعت غیر مجاز در مسیر زابل – زاهدان و برعكس گزارش شده است.

مدیركل حمل و نقل و پایانه‌های سیستان و بلوچستان یادآور شد: هموطنان برای آگاهی بیشتر می توانند به پایگاه اطلاع‌رسانی مركز مدیریت راه‌های كشور به نشانی www.iran141.ir مراجعه كنند./ع

برچسب ها: تردد ، خودروها ، درجاده
اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.