در دومين بازي از مرحله دوم مسابقات قهرماني نوجوانان آسيا تيم ايران موفق شد کره جنوبي را به زانو در آورد.

به گزارش گروه ورزش باشگاه خبرنگاران تيم ملي کشورمان اين ديدار را که در سالن واليبال ورزشگاه آزادي برگزار شد با حساب سه بر يک به پيروزي رسيد .

تيم ملي کشورمان در ست اول با حساب 25 بر 14 به پيروزي رسيد و در ست دوم 25 بر 17 مغلوب شد اما در ست هاي سوم و چهارم با حساب 25 بر 20 و 25 بر 18 حريف خود را مغلوب کرد.

لازم به ذکر است تيم ملي کشورمان در دو ديدار قبلي سري لانکا و چين تايپه را شکست داده بود.


مظفری: از سرویس امتیاز زیادی گرفتیم

سرمربی تیم والیبال نوجوانان ایران گفت: بازیکنان ما امروز در برابر کره جنوبی ست نخست را طوفانی آغاز کردند و با سرویسهای مستحکم هماهنگی تیمی آنان را برهم زدند.

"ایرج مظفری" در نشست خبری بعد از بازی با کره جنوبی افزود: یکی از حربه های بازی با تیم های شرق آسیا زدن سرویس ها محکم است که تیم ایران در ست نخست خیلی خوب انجام دادند وامتیاز زیادی از سرویس گرفتند.

وی تصریح کرد: در ست دوم پیش بینی می کردیم که کره به بازی برگردد و اینگونه نیز شد. اما در نهایت در ست سوم بازی را دو باره در دست گرفتیم و کره جنوبی ست چهارم را از پیش باخته آغاز کرد.

سرمربی تیم والیبال نوجوانان ایران در ادامه با اشاره به اینکه بازیکنان دخیره ایران و بازیکنان اصلی تفاوت زیادی ندارند، خاطر نشان کرد: این موضوع یکی از امتیازهای تیم ایران است. برخی مواقع بازیکنان ایران به قدری خوب بازی می کنند که سطح توقع سرمربی را افزایش می دهند.

وی در ادامه با تشکر از مربیان شهرستانی که نوجوانان والیبال ایران را آموزش اولیه دادند، گفت: هنوز جا دارد بازیکنان ایران بهتر شوند. مرحله یک چهارم نهایی بازی حساسی در برابر تایلند داریم زیرا اگر نتوانیم پیروز شویم با با مسابقات جهانی نیز خداحافظی کنیم.

مظفری با بیان اینکه خوشحالیم از اینکه بازی بعدی ما هم با شرق آسیا است زیرا تمرین زیادی برای مبارزه با این تیم ها انجام دادیم، گفت: تیم های ژاپن و چین صعودشان به چهار تیم برتر مسجل شده است و این موضوع فشار روانی زیادی بر بازیکنان و کادر فنی خواهد داشت.

وی درباره افت و خیز کم تیم والیبال نوجوانان در این دوره از رقابت ها گفت: برای تمامی احتمالات زمین بازی تمرین داشته ایم. تاکتیک ها و تکنیک های متعددی را تمرین و بازسازی کردیم و به همین دلیل آنان آمادگی حضور در تمامی شرایط ممکن را دارند و می توانند هماهنگی تیمی خود را حفظ کنند.

سرمربی تیم والیبال نوجوانان کشورمان در پایان تاکید کرد: تیم کره جنوبی تیم کوچکی نیست. این تیم بسیار جنگنده است و پیروزی بر آن با این امتیاز کار بزرگی است که بازیکنان ایران انجام دادند.

تیم والیبال نوجوانان ایران در سومین بازی خود در نهمین دوره مسابقات والیبال قهرمانی نوجوانان آسیا موفق به شکست سه بر یک کره جنوبی شد تا به عنوان سرگروه به مرحله یک چهارم نهایی صعود کند.


معنوی نژاد: در تلاشم هر چه زودتر خوب شوم

کاپیتان تیم والیبال نوجوانان کشورمان که چند روز از بیماری سرماخوردگی رنج می برد، گفت: در تلاشم که هر چه زودتر از شر این بیماری خلاص شوم.

"محمدجواد معنوی نژاد" در نشست خبری بعد از بازی با کره جنوبی افزود: بیماری سرماخوردگی در روزهای حساسی به سراغ من آمد و بدن درد شدیدی نیز دارم.

وی درباره بازی ایران و کره جنوبی گفت: سبک بازی کره جنوبی مانند چین تایپه بود و ما موفق به مهار این تیم در ست نخست شدیم.

کاپیتان تیم والیبال نوجوانان ایران در ادامه به بازی روز سه شنبه ایران با تایلند اشاره کرد و گفت: بازیکنان در این دیدار با تمام توان به مصاف تایلند می روند زیرا پیروزی در آن حکم صعود به مسابقات جهانی و قرار گرفتن در جمع چهار تیم برتر آسیا دارد.

"جواد حکمتی" بازیکن شماره یک ایرن نیز که به دعوت خبرنگاران در نشست خبری بعد از بازی با کره جنوبی شرکت کرده بود، در باره بازی با کره گفت: بازی خیلی خوبی بود و تیم ایران در این دیدار سرویس های محکمی زد.

تیم والیبال نوجوانان ایران در سومین بازی خود در نهمین دوره مسابقات والیبال قهرمانی نوجوانان آسیا موفق به شکست سه بر یک کره جنوبی شد تا به عنوان سرگروه به مرحله یک چهارم نهایی صعود کند.


کیم یانگ: دفاع بلند ایران مانع از امتیاز آوری ما شد

کیم یانگ سر مربی تیم ملی والیبال نوجوانان کره جنوبی گفت: در دیدار امروز مقابل تیم ملی والبیبال ایران دفاع بلند و مستحکم تیم ایران مانع از امتیاز آوری ما شد.

کیم یانگ سر مربی تیم ملی والیبال کره جنوبی در نشست مطبوعاتی برگزار شده پس از بازی، داشتن دفاع قوی و بلند قامت باعث شد تا تیم ما نتواند به خوبی ظاهر شود. ما نیز در ستهای اول وسوم به هماهنگی کامل نرسیده بودیم.

وی تصریح کرد : تیم ایران ه8م به خاطر داشتن بازیکنان بلند قامت توانست در امتیاز سرویس موفق تر از ماا عمل کند دو به دلیل تعویض انجام شده در ست دوم نتیجه بازی را به نفع خود به پایان رساند.

وی در خصوص پیش بینیش از قهرمان این دوره از مسابقات والیبال قهرمانی نوجوانان آسیا اظهارداشت: با توجه به آنکه هنوز بازیهای مرحله نیمه نهایی انجام نشده نمیتوانیم در خصوص نتیجه نهایی بازیها از هم اکنون اظهار نظر خاصی داشته باشیم.

سر مربی تیم ملی والیبال نوجوانان کره جنوبی در ادامه خاطر نشان کرد: با توجه به آنکه در دوره های قبل به عنوان سرمربی در کنار تیم نوجوانان حضور نداشتم نمیتوانم مقایسه خوبی از نوع پیشرفت عملکرد تیم ایران در این دوره نسبت به دوره های قبل داشته باشم. اما به طور کلی می گویم که تیمها چین، کره، ژاپن و ایران در یک سطح هستند./آق


برچسب ها: والیبال ، آسیا ، ایران
اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار