پیشکسوت تیم فوتبال استقلال:

آبی پوشان مغرور نباشند

رضا احدی گفت: درحال حاضر استقلال با بردی که مقابل نفت تهران بدست آورد از لحاظ روحی و روانی در شرایط خوبی قرار دارد، در ابتدای فصل آبی پوشان بازی ها را خوب شروع نکردند.

رضا احدی پیشکسوت تیم فوتبال استقلال در گفتگو با خبرنگار ورزشی باشگاه خبرنگاران افزود: تیم گهر بر خلاف استقلال از شرایط خوبی برخوردار نیست، این تیم تازه به لیگ برتر آمده تغییر و تحولات در مدیریت و کادر فنی اش داشته است.

احدی در ادامه اظهار داشت: به هرحال استقلال بازی سختی مقابل گهر خواهد داشت، آبی پوشان نباید مغرور به بردهای گذشته شان شوند ، استقلالی ها باید بدانند در مسیر قهرمانی؛ هر بازی برایشان حکم فینال دارد و آنها به هیچ وجه نباید گهری ها را دست کم بگیرند.

وی درخصوص حضور مایلی کهن به عنوان سرمربی جدید گهر درود گفت: مایلی کهن حدود یک ماه زمان می‌خواهد که اشراف کاملی از تیم گهر بدست آورد وی در این زمان اندک برای بازی با استقلال فقط می‌تواند بازیکنان را از لحاظ روحی روانی آماده کند و انگیزه مضاعف به آنها بدهد.

پیشکسوت استقلال تصریح کرد: تیم گهر در هر سه خطوطش ضعف دارد و نفرات لازم در نیمکتش ندارد.

مایلی کهن باید مهره گیری تیم گهر را کامل کند.

وی درخصوص عملکرد استقلال درطول سیزده هفته بازی گفت: استقلال فراز و نشیب زیادی در لیگ ارسال داشته نوع بازی کردن آبی پوشان نسبت به سال های گذشته خیلی فرق کرده است، فوتبال روانی تا الان استقلالی ها مقابل حریفشان ارائه ندادند.

نداشتن یک مهاجم سرزن و یک هافبک طراح بازی ساز در میانه زمین باعث شده که استقلالی ها دچار مشکل شود که قلعه نوعی باید قبل از بازیهای جام باشگاه های آسیا نقاط ضعف تیمش را پوشش دهند.

احدی بیان کرد: درحال حاضر پاسهای عمقی در تیم استقلال کمتر استفاده می‌شود که این موضوع به خاطر این است که مجتبی جباری و جانواریو در میانه زمین نیستند تا برای مهاجمان باز سازی کنند، میثم بائو دوندگی در میانه زمین استقلال دارد اما یک بازیکن بازی ساز شش دانگ نیست به خاطر همین استقلال نیازمند یک هافبک طراح است.

گفتنی است،‌ دیدار تیم فوتبال استقلال و گهر درود هفته چهاردهم لیگ برتر که فردا در ورزشگاه آزادی برگزار می‌شود./با

برچسب ها: رضا احدی ، استقلال ، لیگ
اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار