سامانه ی پاسخگویی تلفنی واگو با هدف خدمت رسانی نوین آنی و شبانه روزی برای پیشگیری از آسیب های اجتماعی ونمایی شد.

به گزارش خبرنگار اجتماعی باشگاه خبرنگاران   کوروش پرند رئیس سازمان فنی و حرفه ای کشور در جلسه ی رونمایی سامانه ی پاسخگویی تلفنی واگو که در محل دفتر ریاست سازمان فنی و حرفه ای کشور برگزار شد گفت:‌ این سامانه کاری مشترک از سازمان آموزش فنی و حرفه ای کشور،‌ قوه قضاییه و شرکت خصوصی واگو به منظور اطلاع رسانی و پاسخگویی به سوالات مطرح در اقشار آسیب پذیر به ویژه معتادان است.
وی افزود:‌این سامانه با رویکرد اطلاع رسانی و آگاه سازی مخاطبان در فاز اول برای معتادان بهبود یافته طراحی شده و در آینده نزدیک با تمام اقشار آسیب پذیر و یا در معرض آسیب های اجتماعی تامین داده خواهد شد و همچنین در فاز بعدی برای سایر مخاطبان از جمله والدین،‌محصلان، معلمان، دانشجویان و فارغ التحصیلان دانشگاهی و... صورت می گیرد.
پرند در خصوص نحوه ی عملکرد این سامانه بیان داشت:‌ سوالات مطرح در بخش آسیب های اجتماعی به ویژه اعتیاد در قالب کارتهایی تهیه و در نهایت به آن یک کد اختصاص داده شده است. مخاطبان بدون پرداخت هزینه ای با گرفتن شماره تلفن 6467 و وارد کردن کد سوال مورد نظر از پاسخ آن مطلع می شوند.
رئیس سازمان فنی و حرفه ای درادامه تصریح کرد: سوالات این سامانه جنبه ی آگاه سازی، اطلاع رسانی و آشنایی با مطالب مختلف در بحث کاهش اعتیاد را دارد همچنین این سامانه قابلیت دریافت پیام، با بارگذاری سوالات جدید و با به روزرسانی پاسخ سوالات قبلی را دارد.
وی افزود: از مزایای دیگر این سامانه آن است که به طور شبانه روزی و آنی می توان به اقشار مختلف جامعه اطلاع رسانی کرده و افراد را از پاسخ سوالات خود آگاه کند. رئیس سازمان فنی و حرفه ای کشور خاطر نشان کرد: در این سامانه تلاش شده معتادان بهبود یافته با فعالیت های آموزش فنی و حرفه ای کشور مراکز آموزشی نحوه ی ثبت نام جهت گذراندن دوره ی آموزشی و کسب توانمندیهای مهارتی و حرفه ای آشنا شوند./ل
برچسب ها: سامانه ، تلفنی ، واگو
اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار