رئیس هیات پرورش اندام و بدنسازی آذربایجان غربی گفت: 20 درصد باشگاه های پرورش اندام استان غیرقانونی فعالیت می کنند.

خیرالله نارنجی رئیس هیات پرورش اندام و بدنسازی آذربایجان غربی در گفت و گو با خبرنگار ورزشي باشگاه خبرنگاران گفت : در حال حاضر بیش از 230 باشگاه بدنسازی در استان فعالیت می کنند که از این تعداد 160 باشگاه فقط متعلق به ارومیه است و از مجموع این تعداد نیز 20 درصد به صورت غیرقانونی فعالیت می کنند. صدور پروانه فعالیت برای باشگاه های بدنسازی بر اساس ماده 5 تاسیس باشگاه ها در اداره کل ورزش و جوانان صورت می گیرد و هیات پرورش اندام و بدنسازی استان در این رابطه نقشی ندارد.
 وی افزود : بیشتر باشگاه ها به طور غیرقانونی در این شهرستان فعالیت دارند و متاسفانه به دلیل غیرورشی بودن آقای حصاری، برخورد های لازم از سوی اداره ورزش و جوانان این شهرستان با باشگاه های غیرقانونی صوت نمی گیرد. نارنجی با اعلام اینکه یک بار از سوی اداه کل ورزش و جوانان استان به من به عنوان رئیس هیات و همچنین مسئولان حراست و همچنین نظارت و بازرسی اداره کل مجوزی مبنی بر بازرسی از باشگاه ها داده شد.
وي گفت: در این بازدیدها که طی گزارشی به اداره کل نیز ارائه شد، 80 درصد باشگاه ها از داروها و آمپول های غیرمجاز که بدون نظارت پزشک تجویز شده بودند استفاده می کردند. همچنین پروانه فعالیت 50 درصد از باشگاه ها نیز منقضی شده بود و برای تمدید آن اقدام نکرده بودند و حتی بیشتر مربیان آنها نیز دارای کارت مربیگری نبودند./با
اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار