طبق برنامه قبلی سازمان لیگ، قرار بود تیم گهر در اصفهان با سپاهان یک بازی معوقه برگزاری کند.

همایون بهاروند مسئول هیئت فوتبال استان لرستان در گفتگو با خبرنگار ورزشی  باشگاه خبرنگاران افزود: در خصوص شرایط میزبانی تیم گهر در ورزشگاه آزادی گفت: طبق برنامه ریزی سازمان لیگ قرار بود که تیم گهر در اصفهان با سپاهان یک بازی معوقه را برگزار کند که به علت جابه جایی که سازمان لیگ برنامه بازیها انجام داد این دیدار لغو شد.

وی در ادامه در خصوص شرایط میزبانی این تیم در ورزشگاه آزادی گفت: زمانی که 50هزار هوادار برای استقلال به ورزشگاه آزادی می آیند دیگر گهر میزبان این دیدار نیست وباید استقلال را در هر دوبازی میزبان دانست واین کار باعث می شود که حق تیم گهر درود شرایط میزبانی ضایع شود.

وی در ادامه درخصوص زیرساختهای ورزشی استان خوب نبوده ولی با توجه به وضعیت فعلی که داریم در حال بهبود است وبه خصوص ورزشگاههای لرستان وبروجرد که تمام سعی مسئولان در اتمام کار این پروژه است.

وی در پایان درخصوص اتمام کار ورزشگاه شهر درود گفت: به علت بارندگی هایی که ما در این مدت در استان داشتیم کا اتمام ساخت این مجموعه مقداری به تعویق افتاده است ومن بعید می دانم که ظرف مدت 15 تا 20روز دیگر این ورزشگاه آماده بهره برداری باشد./با

 

 


 

برچسب ها: بهاروند ، میزبانی ، گهر ، اصفهان
اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار