4 قابلیت جدید به پست الکترونیک چاپار افزوده شد

چهار قابلیت جدید در خصوص اهمیت اعتماد در حوزه امنیت اطلاعات کاربران به پست چاپار افزوده شده است.

به گزارش خبرنگار فناوری اطلاعات  باشگاه خبرنگاران: سلمان افشار جدید پروژه پست الکترونیک چاپار در نشست خبری که امروز به مناسبت یکسالگی این پروژه در شورای عالی اطلاع رسانی برگزار شد اظهار داشت: افزون بر پروتکل HTTP پروتکل HTTPS نیز به چاپار اضافه شده تا ایمیل های ارسالی و دریافتی رمز گذاری شده و امنیت آنها از نظر عدم امکان مشاهده  افزایش یابد.

وی با اشاره به این که چاپار از طریق وب قابل دسترسی بود اذعان داشت:در حال حاضر کاربران پست الکترونیک چاپار می توانند از طریق POP3 و IMAP نیز به صورت آنلاین به پست الکترونیک خود دسترسی داشته باشند که 25 درصد کاربران به دلیل این قابلیت به چاپار اضافه شدند.

وی راه اندازی سرویس CHMobile را قابلیت دیگری دانست که کاربران از طریق تلفن همراه می توانند به پست الکترونیک خود متصل شوند و افزود: این نرم افزار که بروی پلت فورم اندروید نصب می شود .
قابلیت مدیریت پست الکترونیک را به کاربر می دهد مدیر پروژه پست الکترونیک چاپار خاطر نشان ساخت: ارتباط دو سویه ای برای کاربران برقرار شده تا پیامک های خود را به پست الکترونیک یا بالعکس ارسال کنند که در واقع ابزار واسط تلفن همراه به سرویس چاپار اضافه شده است.

 افشار یادآور شد: این خدمت از استاندار لازم برای تامین امنیت محتوا و سرویس و خدمت در هر دو سو برخوردار است و این اطمینان وجود دارد که محتوای مبادلاتی در دسترس شخص دیگری قرار نخواهد گرفت./ع2
برچسب ها: پست ، چاپار ، پروژه ، امنیت
اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار