نماینده اردبیل ، نیر ، نمین و سرعین در مجلس شورای اسلامی بر حمایت از صادركنندگان تولیدات غیرنفتی برای تقویت اقتصاد كشور تاكید كرد.

به گزارش خبرنگار باشگاه خبرنگاران اردبیل/ كمال الدین پیرموذن افزود: دولت های معاصر در ایران در اقتصاد وابسته به نفت بوده اند و بیشتر مسایل و مشكلات خود را با حربه درآمدهای نفتی پنهان كرده اند و ضروری است كه توجه به صادرات غیر نفتی در اقتصاد تقویت شود.

وی گفت: اكنون فرصت آن رسیده كه برای حل مشكلات اقتصادی در كشور ، دولت به بخش خصوصی و واحدهای صنعتی تكیه زده و از این طریق مشكلات اقتصادی كشور مرتفع شود.

پیرموذن با تاكید بر بهره گیری از ظرفیت های بخش صنعت و معدن كشور افزود: همانطور كه كشورهای ضعیف دنیا پس از جنگ جهانی دوم توانستند با توجه به صنعت ، خود را مقتدر سازند در ایران نیز باید توجه به این بخش تقویت شود .

وی گفت: استان اردبیل دارای پیشینه تاریخی در حوزه های مختلف فرهنگی ، اقتصادی و علمی بوده و لازم است اكنون شان و منزلت تاریخی استان با حل مشكلات اقتصادی حفظ شود.

نماینده اردبیل ، نیر ، نمین و سرعین در مجلس شورای اسلامی در ادامه افزود: برای رفع مشكلات واحدهای صنعتی استان اردبیل لازم است سرمایه در گردش مورد نیاز این واحدها تامین شده تا این واحدها از بحران های اقتصادی خارج شوند./س

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.