امام جمعه موقت تهران با اشاره به حضور نسل چهارمي‌ها در استقبال مردمي سفر اخير مقام معظم رهبري به خراسان شمالي گفت: اين استقبال گسترده بيانگر شكست توطئه‌هاي دشمنان است.

به گزارش خبرنگار دفاعي - امنيتي باشگاه خبرنگاران، حجت‌الاسلام والمسلمين صديقي در همايش فرماندهان و اعضاي شوراي بسيج دانش‌آموزي با بيان اينكه وجود جوانان بسيجي تصديق عيني نويد و بشارت‌هاي مقام معظم رهبري است، اظهار داشت: در اين جمع نوراني توصيه مي‌كنم كه با قرآن مأنوس شويد.  

وي با اشاره به آخرين آيه سوره صف كه مي‌فرمايد "اگر مؤمن هستيد ياور خداوند باشيد" افزود: امروز هر كس به امام وقت خود لبيك بگويد به مسلم بن عقيل لبيك گفته و هر كس به مسلم بن عقيل لبيك بگويد به امام حسين(ع) لبيك گفته است.

امام جمعه موقت تهران با اشاره به حضور نسل چهارمي‌ها در استقبال مردمي سفر اخير مقام معظم رهبري به خراسان شمالي تصريح كرد: اين استقبال گسترده بيانگر شكست توطئه‌هاي دشمنان  است.

وي با بيان اين‌كه نخبه‌گزيني جوانان در قرآن هم آمده است، اظهار داشت: انتخاب حضرت سليمان، دانيال و عيسي(ع) در سنين كودكي بيانگر اين است كه بشر ظرفيتي دارد كه اگر آن را بشناسد مي‌تواند نقطه عطفي در جهان باشد، بنابراين در خودتان نگرش كنيد تا شايد ظرفيت‌هاي شما بسيار بيش از اين باشد، چون ابتكار و خلاقيت از آنِ جوانان است.

 وي عيد غدير را عيد سرنوشت، عيد انتخاب امام، عيد گريز از رهبران منحرف و فرار از سكولاريسم خواند و افزود: خادم‌الحرمين شدن افرادي شراب‌خوار مانند فهد به دليل اين است كه ملت‌ها قدرِ غدير را نشناختند.

صديقي حرکت و رشد جهان سوم(به غير از ايران) را وابسته به دنياي استكبار دانست و افزود: اما ملت ايران را ولايت فقيه پيش مي‌برَد و بيداري ملت ايران باعث شد در هشت سال دفاع مقدس كه دفاع جوانان ما مبتني بر ايمان واقعي بود، مشكلات ناچيز شمرده شده و حل شود.

وي با تأکيد بر لزوم حل مشكلات كشور ادامه داد: دانش آموزان بسيجي بايد در عمل، اخلاق و درس حرف اول را بزنند و همواره در كارها پيش‌گام و موفق باشند.

امام جمعه موقت تهران تصريح كرد: اهل شعار نباشيد و با برنامه‌ريزي براي رفع احتياجات كشور از آمريكا، شعار مرگ بر آمريكا را تحقق بخشيد. اين امر بايد در مدارس پايه‌ريزي شود و آموزش و پرورشي كه فقط خروجي‌اش بروكراسي باشد بهتر است، تعطيل شود .

وي موسسه رويان را نمونه‌اي از تفكر بسيجي دانست و افزود: نقطه ضعف دشمن، پيشرفت كشور است، بنابراين اهل سازش نباشيد و هر چه دشمن خواست به شما تحميل كند را مانند خودكشي بدانيد و اين باور را در جوانان نيز شكل دهيد تا بدانند كه مي‌توانند بدون هيچ كمكي كشورشان را اداره كرده و به جهانيان نشان دهند قطع ارتباط با ايران تنها به ضرر خودشان است.

صديقي لازمه بسيجي بودن را ارزان‌طلب و دنبال چرب و شيرين دنيا  نبودن دانست و افزود: بسيجي بايد با تاثيرگذاري و نشاط خود طوري رفتار كند كه همه آرزوي بسيجي بودن، داشته باشند.

وي از مسئولان بسيج خواست امانت دار باشند و تصريح كرد: فرزندان ملت در دست شما امانت هستند، پس تمام وجودتان را در خط طهارت قرار دهيد.

امام جمعه موقت تهران جوانان بسيجي را افتخار واقعي ملت دانست و خاطرنشان كرد: مدعيان سياسي هيچ افتخاري ندارند و افتخار حقيقي، جوانان بسيجي هستند كه امام آنها را رهبر خود ناميده و بر بوسه به شانه‌هايشان افتخار کرده است.

وي در پايان، زينبي كردن دل جوانان را هنر مسئولان بسيج خواند و تصريح کرد: اعتقاد و فطرت اين جوانان با انقلاب است، بنابراين بايد با يك برنامه‌ريزي دقيق و فرهنگي، پرچم عفت حضرت زهرا(س) را در تمامي خانه‌ها به اهتزاز درآوريم.

انتهاي پيام/ش3
برچسب ها: صدیقی ، بسیج ، دانشگاه
اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار