به گزارش
خبرنگار اجتماعی باشگاه خبرنگاران هابیل درویش افزود: انجام تست سرد لبه سکو، ارتفاع سقف کاذب در محدوده ایستگاه ها، ابعاد دیوارها و سقف تونل مخصوصا در قوس ها، حفظ فاصله ایمنی برای تجهیزات نصب شده در تونل، درستی رکلاژ نهایی ریل سوم در هماهنگی با کفشک تغذیه قطار درستی تنظیم ریل حرکتی بررسی می گردد.
وی تصریح کرد: در این تست یک رام قطار توسط دیزل بدون نیروی موتور قطار در مسیر خط محرک داده می شود که در این عملیات کلیه موارد بررسی و صحت عملکرد آن تأیید شد.
وی با اشاره به بخش میانی خط سه مترو به طول 7کیلومتر بزودی به بهره برداری میرسد گفت: هم اکنون ساخت و آماده سازی ایستگاه ها و عملیاتی ریل گذاری مسیر تمام شده است و در حال تجهیز ایستگاهها و طی مراحل نهایی است./ل