ملی پوش گلف کشورمان گفت: گلف بازان تیم ملی کشورمان نصف بازیکنان خارجی هم توپ نمی زنند.


محمد جوزی در گفتگو با خبرنگار ورزشی باشگاه خبرنگاران افزود: به دلیل  کمبود بودجه و محدود بودن توپ های گلف فدراسیون،  برای تمرین با مشکل روبرو هستیم در حالیکه استاندارد جهانی زدن توپ در این رشته ورزشی پانصد تا هزار توپ است،  ولی در روز صد تا دویست توپ شات می زنیم.
 وی تصريح کرد: من به همراه  حسن کریمیان به عنوان اعضاي تیم ملی  کشورمان فردا عازم کشور تایلند می شویم زیرا اسکورهای  ما زیر 80 است که این نتیجه  خوبی برای گلف کشورمان محسوب مي شود.
وی که  عهده دار هدایت تیم ملی است خاطر نشان کرد: ما ازآمادگی  خوب و از سوئینگ و مکانیزم بالایی برخوردار هستیم  که این امر نسبت به امکانات در دسترس سطح بالایی از آمادگی است در صورتیکه کشورهای  خارجی با داشتن  بهترین  زمینهای گلف انجام تمرینات مکرر توانایی شان در حد ماست این موضوع  نتیجه قابل قبولی برای کشورمان محسوب می شود.
محمد جوزی گفت:  این رقابتها  در تقویم سالانه کنفدراسیون گلف آسیا( APGC  ) پیش بینی شده بود و قوانین و مقررات این بازی بر اساس رنکینگ مرکز توسعه  گلف جهان می باشد تنها افرادی که دارای هندی کپ می باشند می توانند دراین رقابت ها شرکت کنند.
ملی پوش گلف کشورمان افزود:  در این مسابقات 72  گلف باز با هم به مدت چهار روز به رقابت می پردازند و در انتها نفرات برتر می توانند مجوز ورود  در بازیهای  انتخابی  بین المللی گلف کلاب انگلستان را دریافت کنند./ق
برچسب ها: نصف ، گلف ، کشورمان
اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار