معاون هماهنگ کننده ستاد کل نیروهای

60درصد از آموزش ها باید عملی شود/ مأموران دوره مقدماتی را به صحرا ببرید

معاون هماهنگ کننده ستاد کل نیروهای مسلح از دوره های گروهای آموزشی در خواست کرد که به سر کلاس نشاندن و آموزش های تئوری در دوره مقدماتی اکتفا نکنند.

به گزارش خبرنگار اجتماعی باشگاه خبرنگاران، امیر سرتیپ حسنی سعدی صبح امروز در بین فرماندهان و خبرنگاران در دانشکده فرماندهی ستاد ناجا در تشریح این خبر گفت: ما نیازمندیم که آموزش را به صحنه عمل بیاوریم به طوری که اگر یک مأمور از همان دوره مقدماتی بخش آموزشش به خوبی ایفا شده تا پایان خدمتش کیفیت خوبی را از او شاهد باشیم.

وی در ادامه افزود: ما باید برای آموزش بهتر و مؤثرتر مأموران را به صحرا برده و برای مدت چند روزه آنان ار در آنجا آموزش دهیم و لازم به ذکر است که در این آموزش های عملی اگر برای هر یک از مأموران بیش از 50 گلوله برای یادگیری تیراندازیشان هزینه کنیم بازهم هزینه کمی را متقبل شده ایم.

حسنی سعدی با اشاره به شهادت مأموران اظهار داشت: من به شخصه معتقدم شهادت مأموران توسط اشرار و قاچاقچیان بسیار ناراحت کننده است، که این امر ناشی از آموزش غلط به مأموران در دوره مقدماتی است.

وی در خاتمه خاطر نشان کرد: اساتید دانشکده دافوس یا هر قسمتی از آموزش نیروی انتظامی نباید بیشتر از چهارسال به طول بیانجامد زیرا که در سال های زیاد ار اطلاعات آن به طور حتم کاسته خواهد شد./ز
برچسب ها: معاون ، آموزشی ، مأموران ، صحرا
اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار