فرمانده انتظامي شهرستان گرمسار استان سمنان، از شناسايي و دستگيري يک سارق معتاد و کشف 21 فقره سرقت از ساختمان هاي نيمه کاره در اين شهرستان خبر داد .

به گزارش  گروه اجتماعي باشگاه خبرنگاران از پايگاه خبري پليس ، سرهنگ سيد علي اکبر ميري با اعلام اين مطلب به گفت : در پي وقوع سرقت سيم و کابل از ساختمان هاي  در حال احداث ، ماموران پليس بررسي ها و تحقيقات اوليه خود را آغاز کردند .
سرهنگ ميري ادامه داد : در اين بررسي ها مشخص شد ، چند باب ساختمان در حال احداث ديگر که مالکان آن نسبت به رعايت نکات ايمني و هشدارهاي پليس ، بي توجه بوده و حتي از يک حفاظ ساده نيز براي پيشگيري از سرقت استفاده نکردند ، مورد دستبرد واقع شده است .
وي ادامه داد : پيگيري پرونده در دستور کار ماموران پليس آگاهي قرار گرفت و پس از انجام تحقيقات گسترده همچنين افزايش گشت هاي محسوس و نامحسوس ، سرانجام فردسارق ، شناسايي و دستگير شد .
ميري گفت : متهم تحت بازجويي هاي فني کارآگاهان قرار گرفت و با توجه به کشف مقاديري لوازم سرقتي در مخفيگاهش ، چاره اي جز اعتراف نداشت .
وي اظهار داشت : متهم به علت اعتياد به مواد مخدر و تامين هزينه هاي اعتيادش ، دست به سرقت زده و مرتکب 21 فقره سرقت از ساختمان هاي نيمه کاره شده است .
فرمانده انتظامي شهرستان گرمسار در پايان به عموم شهروندان به ويژه مالکان ساختمان هاي در حال احداث و نيمه کاره توصيه کرد : با رعايت نکات ايمني از جمله استفاده از حفاظ ، زمينه بروز سرقت را کاهش داده و در صورت مشاهده هرگونه مورد مشکوک ، مراتب را به سرعت به مرکز فوريت هاي پليسي 110 اطلاع دهيد ./ف
برچسب ها: فقره ، سرقت ، گرمسار
اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار