رحیمی
در گفتگو با
خبرنگار اجتماعی باشگاه خبرنگاران گفت: تمامی کارکنان در
موفقیت سازمان نقش داشته و وجود عرق سازمانی در تمامی کارکنان از جمله
ملزومات پیشرفت و موفقیت هر سازمانی است.
وی افزود: در ادامه با اشاره
به فعالیت های واحدهای ارزیابی عملکرد و پاسخگویی به شکایات سازمان آموزش
فنی و حرفه ای کشور افزود: در حال حاضر ارتباط تنگاتنگی بین واحدهای
ارزیابی عملکرد و پاسخگویی به شکایات استان ها و ستاد ایجاد شده است که در
این راستا ایجاد وحدت رویه و پرهیز از تکروی بسیار مورد توجه است.
رحیمی
هم چنین به برگزاری گردهمایی کارشناسان ارزیابی عملکرد و پاسخگویی به
شکایات سازمان آموزش فنی و حرفه ای کشور اشاره و تصریح کرد:این گردهمایی
به منظور هدفمند کردن بازرسی ها، ارزیابی دقیق و ارتقای پاسخگویی ها صورت
گرفته است.
سرپرست مدیریت ارزیابی عملکرد و پاسخگویی به شکایات سازمان و
آموزش فنی و حرفه ای کشور خاطر نشان کرد: با انجام کار گروهی و تشکیل تیم
های استانی از انجام کار به صورت جزیره ای و تکروی جلوگیری شده و قطعا
نتیجه بهتری حاصل می شود./ز