فرماندار شهرستان فیروزکوه گفت: با اعتبار 750 میلیارد ریال نقدینگی جدید از سوی سازمان صنعت، معدن و تجارت استان به فیروزکوه، مشکل نقدینگی فعالان اقتصادی فیروزکوه به زودی مرتفع می شود.

سعید افشار نادریˈ در گفتگو با خبرنگار باشگاه خبرنگاران رودهن اظهارداشت: در راستای تحقق منویات مقام معظم رهبری مبنی بر اهتمام به مقوله اقتصاد مقاومتی و حمایت از تولید داخلی، از ابتدای سال 91 برنامه های متعددی در سطح منطقه تهیه و تدارک دیده شده است.

وی خاطرنشان کرد: با تزریق 750 میلیارد ریال نقدینگی از سوی سازمان صنعت، معدن و تجارت استان به فیروزکوه، تلاش می شود تا این مبالغ در اختیار واحدهای نیازمند قرار بگیرد تا مشکلات آنان در این زمینه به حداقل برسد.

فرماندار فیروزکوه تصریح کرد: کمبود نقدینگی مهمترین معضل فراروی فعالان این عرصه در شهرستان است و پس از آن امهال در معوقات و بدهی های آنها به سیستم بانکی و نیاز به نقدینگی جدید به منظور تطبیق با شرایط روز و فرار از بحران های احتمالی، دیگر دغدغه های صنعتگران حاضر در منطقه است.

وی گفت: برگزاری نشست با اقشار و متولیان صنوف مختلف، بانوان خانه دار، بسیجیان، کشاورزان، صنعتگران و . . . در خصوص تبیین مقوله اقتصاد مقاومتی و اینکه رسالت هر یک از آنان در تحقق این هدف چیست، از جمله این تلاشها بوده است.

فرماندار فیروزکوه افزود: دعوت از کارگروه ستاد تسهیل سرمایه گذاری استانی و انجام دیدار چهره به چهره با متولیان بخش صنعت شهرستان و تبیین مسائل و مشکلات مبتلابه آنان نیز در همین راستا به انجام رسیده است.

وی ادامه داد: انجام بازدیدها از مراکز مختلف صنعتی، تولیدی و کشاورزی شهرستان، از جمله ماموریت هایی است که تاکنون در دستور کار قرار گرفته است و در هر مورد نیز با همراهی و حضور مسؤولان دستگاه های متولی، راهکارهای مقتضی برای برون رفت از مشکلاتی نظیر اشتغال، تشویق سرمایه گذاران، جلوگیری از تعطیلی یا از هم پاشیدگی برخی واحدها، ارائه کمک های نقدی و . . . اندیشیده می شود./س

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.