بانک يو بي اس سوئيس به علت کاهش شديد سود در سال مالي کنوني و افزايش نسبت کفايت سرمايه خود نزد بانک مرکزي اين کشور، در نظر دارد ده هزار نفر از نيروي کار خود را اخراج کند.

 به گزارش سرويس بين‌الملل باشگاه خبرنگاران به نقل از خبرگزاري رويترز ؛ده هزار نفري که بانک يو بي اس سوييس در نظر دارد از بخش هاي مختلف اين بانک اخراج کند، 16 درصد کل نيروي کار اين بانک را تشکيل مي دهد.  
 منابع آگاه امروز گفتند بانک يو بي اس سوئيس در نظر دارد سي ام اکتبر همزمان با انتشار آمار و ارقام مربوط به عملکرد مالي خود در سه ماهه سوم امسال که قطعا با افت شديدي مواجه خواهد بود، خبر اخراج اين تعداد نيروي کار را نيز اعلام کند.  
بر اساس اين گزارش، اين تعداد افراد قرار است از شعبه هاي اين بانک در سراسر جهان اخراج شوند. اما بيشتر اخراج ها در بخش معاملات مالي و شعبه هاي سرمايه گذاري خواهد بود.  
بانک يو بي اس سوئيس که اکنون بيش از شصت هزار نفر نيروي کار در بخش هاي مختلف خود در سراسر جهان دارد، سال گذشته اعلام کرده بود بيش از پنج درصد از نيروي کار خود را اخراج مي کند که اين ميزان درصد از نظر تعداد حدود 3500 نفر است. اما اکنون اعلام شده است اين بانک که بزرگترين بانک سوئيس نيز است در نظر دارد ده هزار نفر را اخراج کند.  

برچسب ها: بانک ، سوئیس ، نیرو ، مرکزی
اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار