دبير كل اسبق اتحاديه انجمن اسلامي مستقل با بيان اينکه مسئولان اولويت‌هاي خود را خدمت به مردم قرار دهند، گفت: بايد با حفظ وحدت مستكبران را از اعمال تحريم و ديگر مشكلاتي را كه سد راه ايران اسلامي قرار مي‌دهند، نااميد كنيم.

علي جمشيدي در گفتگو با خبرنگار دانشگاه باشگاه خبرنگاران، با اشاره به وضعيت كنوني كشور گفت: بعد از گذشت 33 سال از انقلاب اسلامي شرايط در كشور به گونه‌اي است كه تمام مسئولان با انجام فعاليت‌هاي خود در صدد اثبات كارآمدي نظام هستند و دشمن در تلاش است تا در هر شرايطي به كشور لطمه بزند.

وي در ادامه به تئوري‌هاي دشمن عليه كشور اشاره و افزود: دشمن همواره با استفاده از پارامترهايي عليه انقلاب اسلامي سعي داشته جلوي پيشرفت فرهنگ انقلاب را بگيرد و تمام تلاش خود را نيز در اين راه انجام داده است، لذا مسولان بايد با اتخاذ تدابير هوشمندانه در صدد رفع مشكلات مردم برآيند و با  ارائه يك حركت جهادي مشکلات اقتصادي  را حل و فصل کنند و اولويت‌هاي خود را که خدمت به مردم است، از دست ندهند و در اين راه از پرداختن به مسائل حاشيه‌اي خودداري کنند.

جمشيدي با بيان اينكه مسائل اقتصادي و پيشرفت كشور از اولويت‌ها و دغدغه‌هاي مقام معظم رهبري است تصريح كرد:  اهميت ندادن به مشكلات اخير اقتصادي در كشور خلاف شرع است و ما اطاعت از مقام ولايت را براي خود واجب مي‌دانيم و بهتر است برخي از مسئولان اعمال خلاف خود را اصلاح كنند چرا كه عدم توجه به امور، بازي در پازل دشمن است.

دبير كل اسبق اتحاديه انجمن اسلامي مستقل به وحدت ميان مسئولان و مردم تاكيد و ابراز داشت: بايد با حفظ وحدت ميان خود مستكبران را از اعمال تحريم و ديگر مشكلاتي را كه سد راه ايران اسلامي قرار مي‌دهند، نااميد كنيم.

وي توجه به بيانات مقام معظم رهبري را اصل مهمي در پيشرفت و ارتقاء نظام دانست و خاطرنشان كرد: اگر ملت و مسئولان به منويات مقام معظم رهبري توجه كنند كار به ايجاد حاشيه و دامن زدن به آن نمي‌كشد و نيازي هم به دخالت شوراي حل اختلاف در حل حاشيه پردازي ميان قوا پيدا نمي‌شود مگر در شرايط بسيار خاص و حساسي که اين شورا براي حل مسائل كلان، خود را دخالت دهد.

انتهاي پيام/
 

برچسب ها: جمشیدی ، اقتصادی ، قوا
اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار