برنامه زنده "خانه ما" با بررسي و به چالش كشيدن مسائل و مشكلات خانواده ها به ارائه بهترين راه كارها مي پردازد.

پروانه طهماسبي، تهيه كننده اين برنامه در گفتگو با خبرنگار بخش راديو و تلويزيون باشگاه خبرنگاران؛ گفت: برنامه "خانه ما" با به چالش كشيدن مسائل خانوادگي و ارائه بهترين راه حل و راهكار در حل مشكلات از شنبه تا چهارشنبه از راديو تهران موج اف ام رديف 94 مگاهرتز روي آنتن مي رود.
وي بيان كرد: اين برنامه از فردا 7 آبان به موضوع بچه هاي خجالتي و آسيب هاي وارده به اين كودكان با نويسندگي "فاطمه خسروپور" مي پردازد و8 آبان موضوع علاقه نوجوانان به بازيهاي رايانه اي با نگاررش "فاطمه سرلك" در برنامه "خانه ما" به بحث و بررسي گذاشته مي شود.
وي در ادامه اظهار داشت: برنامه "خانه ما" سه شنبه 9 آبان با موضوع هم جنسي خواهي عاطفي با نگارش "تكتم نوبخت" و چهارشنبه ازدواج هاي فاميلي و درستي و نادرستي اين وصلت با نويسندگي "ايمان احدزاده" پخش خواهد شد.
وي خاطر نشان كرد: بازيگراني كه در اين بخش به ايفاي نقش مي پردازند عبارتند از: آسيه گرجي، ستاره نقدي، سعيد و عليرضا باراني، فاطمه سرلك و متين محمدي .
هم چنين "حماد خزائي"، تهيه كننده ديگر اين برنامه؛ گفت: برنامه "خانه ما" از شنبه تا چهارشنبه با آيتم هاي متنوع و انتخاب موضوعات روز از ساعت 9 تا 10:30 پخش مي شود.
وي اظهار داشت: اين برنامه يكشنبه 14 آبان با موضوع لج و لجبازي زوج ها و تاثيرات آسيب هاي آن در زندگي با نويسندگي "تكتم نوبخت" و دوشنبه 15 آبان، با موضوع رابطه اعضاي خانواده براساس پول و مسائل مادي با نگارش "فاطمه خسروپور" پخش مي شود.
اين تهيه كننده تصريح كرد: يكي از موضوعاتي كه سه شنبه 16 آبان به بررسي آن خواهد پرداخت موضوع دوپينگ و اعتياد است كه با حضور كارشناسان و مشاورين و مشاركت مردمي مورد بحث و بررسي قرار مي گيرد.
همچنين؛ چهارشنبه 17 آبان، خانه ما با موضوع آلزايمر روي آنتن خواهد رفت.
گفتني است؛ سعيد و عليرضا بلاني، فاطمه سرلك ستاره نقدي و بهروز سالمي در اين هفته در برنامه خانه ما به ايفاي نقش مي پردازند./ص
برچسب ها: واکاوی ، خانه ، ازدواج
اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار