طهمورث گفت: بازیکنان از هشتم آبان برای آمادگی در مسابقات مقدماتی فوتبال آسیا به اردو و اعزام می شوند.

خاتون طهمورث در گفتگو با خبرنگار ورزشی  باشگاه خبرنگاران افزود: با توجه به زمانی که در اختیارمان بود توانستیم تمرینات خوب و منظمی را پیش رو داشته باشیم تا برای حضور در مسابقات مقدماتی قهرمانی آسیا که به میزبانی کشور سریلانکا برگزار می شود آماده و بازی خوبی را به نمایش بگذاریم.

وی در ادامه افزود: تیم از 8 آبان تا سیزدهم در اردو خواهند بود که 14 همین ماه به سریلانکا اعزام خواهند شد.

وی در خصوص بازی تدارکاتی قبل از مسابقات سریلانکا بیان کرد:حتما قبل از اعزام یک بازی با یکی از تیم های کشورمان خواهند داشت تا بازیکنان با آمادگی کامل در این مسابقات حضور داشته باشند.

طهمورث اظهار داشت: اولین بازی در مسابقات آسیا با تیم هند در تاریخ 16 آبان خواهد بود و هیچ شناختی از این تیم نداریم تنها اطلاعی که توانستیم کسب کنیم از اردو کشورمان که در مسابقات زیر 19 بازی ازبکستان را داوری و حضور داشت که تیم ازبکستان و هند تیم های قوی هستند و ما باید حداکثر تلاشمان را برای صعود به مرحله بعد انجام دهیم ما با تیم های ازبکستان و سریلانکا در روزهای پنج شنبه و شنبه نیز بازی خواهیم داشت.

مربی دختران فوتبالیست نوجوان در پایان از نایب رئیس فدراسیون فوتبال، فریده شجاعی در رابطه با حمایتهایی که ایشان از این تیم به عمل آورده تشکر کردند./آق

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار