تمرين امروز سرخپوشان؛

پولادي، زايد و کنعاني غايب بودند

تمرين امروز سرخپوشان در غياب مهرداد پولادي، ايمون زايد و محمد حسين کنعاني برگزار شد.

به گزارش خبرنگار ورزشی باشگاه خبرنگاران، سرخپوشان پایتخت محل تمرینات خود را تغییر دادند و از ورزشگاه خیریه عمل به ورزشگاه درفشی فر نقل مکان کردند و با توجه به بارش شدید باران بازیکنان پرسپولیس در سالن بدنسازی مشغول به وزنه زدن هستند.

گفتنی است: تمرین باشگاه پرسپولیس از ساعت 16 آغاز شد و مهرداد پولادی به دلیل آسیب دیدگی در میان بازیکنان حضور ندارد به علاوه ایمون زاید و کنعانی هم از جمله غایبان تمرین امروز هستند.

هواداران پرسپولیس هنگامی که مشاهده کردند محل تمرین تغییر یافته متفرق شدند و به ورزشگاه درفشی نیامدند.

لازم به ذکر است: بازیکنان پرسپولیس در ساعت 16:15 با دوندگی تمرینات خود را آغاز کردند و بدون ژوزه زیر نظر مربی بدنسازی تمرین کردند و علت عدم حضور سرمربی سرخپوشان بارندگی شدید است اما سعید شیرینی سرپرست تیم در ساعت 16:20 به جمع سرخپوشان پیوست، تمرین بازیکنان را نظاره کرد.

شایان ذکر است: حمید علی عسگر به مدت 10 دقیقه با بازیکنان تمرین کرد و سپس از مابقی سرخپوشان جدا شد و به صورت اختصاصی تمرین کرد.

بازیکنان ذخیره پرسپولیس به مدت 10دقیقه در اواخر تمرین به دوندگی پرداختند.

گفتنی است: مسئولان باشگاه پرسپولیس علت تغییر محل تمرین را،  تمرین صبای قم در خیریه عمل عنوان کردند.

لازم به ذکر است: تمرین سرخپوشان ساعت 17:00 به پایان رسید و تقی زاده اولین بازیکنی بود که پس از اتمام تمرینات محل تمرین را ترک کرد و یحیی گل محمدی نیز به همراه مانوئل ساعت 17:20 از ورزشگاه درفشی فر بیرون آمدند، ضمن اینکه تمرین فردای سرخپوشان ساعت 15:30 برگزار می گردد.

در پایان، مانوئل ژوزه به منظور حضور در جلسه ای که رویانیان تدارک دیده هم اکنون راهی دفتر باشگاه پرسپولیس شد./آق

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار