پروژه های مهر ماندگار استان چهار محال و بختیاری، دربخش گازرسانی، با سرعتی بیش از متوسط استاني و کشوری، در حال انجام است.

به گزارش خبرنگار باشگاه خبرنگاران شهرکرد

مدیرعامل شرکت گاز استان چهار محال و بختیاری گفت: 7 پروژه گاز رسانی طرح مهر ماندگار این استان، با تلاش مجموعه شركت گاز به سرعت در حال انجام است و انتظار می رود زودتر از برنامه تعیین شده به بهره برداری برسد.

 اسماعیل هیبتیان، با بیان اینكه پروژه های مهر ماندگار از برنامه های ویژه و بسیار با اهمیت دولت خدمتگزار است، افزود: از مجموع 7 پروژه مهر ماندگار در شرکت گاز استان چهار محال و بختیاری، 3 پروژه گازرسانی به روستا های شاه نجف و دره نامداری، گازرسانی به روستا های درکه، چاهگاه و جوب نساء و پروژه گازرسانی به روستای قنبر سینی، تکمیل و به بهره برداری رسیده است و 4 پروژه باقی مانده شامل گازرسانی به روستای تنگ کلوره، با درصد پیشرفتی معادل 87 درصد، گازرسانی به روستاهای گردپینه، شهرک قراب با 70 درصد پیشرفت ، گازرسانی به روستاهای سرچاه و شهرک 12 امام با 67 درصد پیشرفت و گازرسانی به روستاهای سرمور، چلو، ممسنی و لیرابی با 65 درصد پیشرفت در حال انجام است.  برای اجرای این پروژه ها، اعتباری معادل 109 میلیارد ریال پيش بيني شده است .

 وی اظهار داشت: در حال حاضر، حدود  75 درصد جمعیت روستایی استان چهار محال و بختیاری، از نعمت گاز بهره مند هستند و  344  روستای استان، به شبكه گاز طبیعی وصل شده اند كه  با توسعه گازرسانی این میزان، امسال افزایش چشمگیری خواهد داشت.

 هیبتیان افزود: هم اكنون   222777 خانوار تحت پوشش خدمات گازرسانی در كل استان چهار محال و بختیاری، قرار دارند كه از این تعداد، 79403 خانوار روستایی و 141374 خانوار  شهری، از خدمات گازرسانی شرکت استفاده می کنند. /س

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.