مدیركل امور كتابخانه ای نهاد كتابخانه های عمومی با بیان ضرورت توجه به چیدمان و مبلمان فضاهای فرهنگی گفت: فضای كتابخانه های عمومی كشور بانشاط می شود.

به گزارش خبرنگار باشگاه خبرنگاران اردبیل /  دكتر ابراهیم شمشیری امروز در جلسه شورای اداری اداره كل كتابخانه های عمومی استان اردبیل افزود: با استفاده از مواردی همچون تابلو و گل و گیاه در كتابخانه ها شادابی این محیط های فرهنگی افزایش یافته و رضایتمندی مراجعان بیش از پیش حاصل خواهد شد.

وی همچنین با اشاره به اهمیت بخش كودك كتابخانه های عمومی گفت: مهم ترین بخش هر كتابخانه را می توان در بخش كودك دانست چرا كه برای ترویج فرهنگ كتابخوانی در سطح جامعه باید موجبات انس كودكان با كتاب و كتابخانه را فراهم كنیم.

مدیركل امور كتابخانه ای نهاد كتابخانه های عمومی از بررسی دوره ای وضعیت كتابخانه های عمومی استان های كشور خبر داد و افزود: كتابخانه های عمومی در این بازدیدها بر اساس شاخص های تعیین شده امتیاز بندی می شوند.

شمشیری در بخش دیگری از سخنان خود اطلاع رسانی كافی در زمینه فعالیت ها و عملكرد كتابخانه ها را ضروری دانست و گفت: انعكاس به موقع فعالیت ها موجب آشنایی بیشتر شهروندان با خدمات كتابخانه ها شده و بهبود این خدمات را در پی خواهد داشت/ س

برچسب ها: اردبیل ، فضای ، کتابخانه ، در ، کشور
اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.