رئيس كميسيون اصل 90 مجلس با بيان‌ اينكه طرح سؤال از رئيس‌جمهور مبناي ديدار رؤساي دو كميسيون با رئيس‌جمهور بود، به تشريح جزئيات ديدار دو ساعته خود و رئيس كميسيون شوراهاي مجلس با محمود احمدي‌نژاد پرداخت.

 محمد‌علي پورمختار در گفتگو با خبرنگار پارلماني باشگاه خبرنگاران در تشريح ديدار خود و رئيس كميسيون شوراهاي مجلس با رئيس جمهور‌ گفت: اين نشست پيرو صحبت‌هاي دو هفته گذشته بنده با رئيس‌جمهور بود كه در آن مطرح شد بهتر است مسائل پيش‌ آمده در يك فضاي صميمانه‌تر و به دور از جنجال‌هاي رسانه‌اي برگزار شود.

وي با بيان‌ اينكه در اين نشست عمدتا در خصوص مسائل مربوط به مجلس و  دولت بحث شد، افزود: بر اساس توافق‌هاي صورت گرفته در جلسه گذشته قرار بود برخي از نمايندگان نيز در اين نشست حضور داشته باشند كه به دليل عدم اطلاع‌رساني صحيح و به موقع اين اتفاق نيفتاد.

رئيس كميسيون اصل 90 مجلس به مهم‌ترين مسائل مطرح شده در اين ديدار اشاره كرد و اظهار داشت: موضوعات مربوط به وضعيت اقتصادي كه لازم بود در اين حوزه مسائل به صورت مستقيم مطرح شود و نظرات رئيس‌جمهور را نيز شنوا باشيم، موضوع نامه‌نگاري‌هاي اخير رئيس‌جمهور با رئيس قوه‌ قضاييه در بحث بازديد از زندان‌ اوين و دلايل اين موضوع از جمله محورهاي اين نشست بود.

وي ادامه داد: ضرورت هم‌فكري و همكاري و ارائه راه‌حل‌هاي مشترك بين مجلس و دولت براي مقابله با شرايط خاص كشور و لزوم تعامل بيشتر قوا و تداوم جلسه مشترك سران قوا از جمله مسائل مطرح شده در اين جلسه بوده كه رئيس جمهور نيز از اين مسائل استقبال كرد.

پورمختار در ادامه تصريح كرد: انتظار ما اين است كه جلسات سران قوا به صورت دائمي و مستمر برگزار شود تا طرفين به صورت شفاف در خصوص بسياري از مباحث كه در رسانه‌ها و در سطح جامعه مطرح مي‌شود، رايزني كنند.

رئيس كميسيون اصل 90 مجلس با بيان‌ اينكه مبناي اين ملاقات، به طرح سوال از رئيس‌جمهور بر مي‌گشت، گفت: با توجه به اينكه تعدادي از نمايندگان، عدم اطلاع‌رساني دولت در خصوص مسائل ارزي، گراني و مشكلات را دليل اصلي تهيه اين طرح عنوان كردند، دوست داشتيم كه مسائل، مشكلات و دغدغه‌هاي نمايندگان را  از نزديك با رئيس‌جمهور دنبال كنيم.

وي با بيان اينكه بنده قطعا پيگير برگزاري نشست ديگري با رئيس‌جمهور و با حضور ديگر نمايندگان خواهم بود، تصريح كرد: اعتقاد دارم با اين نشست‌ها و مذاكرات بهتر مي‌توان مسائل را پيگيري كرد تا  از طريق رسانه‌ها و نامه‌نگاري‌ها.
انتهاي پيام/
برچسب ها: مجلس ، کمیسیون ، دولت
اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار