مدير مسئول روزنامه کيهان گفت: در حال حاضر تمام امید غرب به بروز اختلاف میان جریان‌های سیاسی داخل کشور دوخته شده است و از این منظر هر جریان، فرد یا گروهی که در کشور تنش ایجاد کند بدون تردید در حال بازی در میدان نظام سلطه خواهد بود.

به گزارش حوزه دانشگاه باشگاه خبرنگاران، مدیر مسئول روزنامه کیهان در "نشست دبيران استاني و شوراي مرکزي کانون دانشگاهيان که در دانشگاه شهيد بهشتي و برگزار شد، در جمع اعضای شورای مرکزی و دبیران استانی کانون دانشگاهیان ایران اسلامی اظهارداشت: هر چند تحریم‌های جدید غرب را می‌توان عقبه دیگری برای جمهوری اسلامی ایران دانست، اما مرور تاریخ جمهوری اسلامی نشان می‌دهد چنین تحریم‌هایی را نمی‌توان به مثابه بحران ارزیابی کرد.

حسین شریعتمداری با اشاره به عدم هماهنگی نیروها و دشورای‌های دوران انقلاب و دفاع مقدس تصریح کرد: با وجود آنکه دشمنان حتی یک لحظه از ایران غفلت نمی‌کنند اما با مرور بر تاریخ پرفراز و نشیب  جمهوری اسلامی می‌توان دریافت مردم ایران تا کنون بحران‌هایی را از سر گذرانده‌اند که هر کدام به تنهایی برای فروپاشی یک نظام سیاسی کفایت می‌کرد.

وی به موضوع تحریم‌های جدید غرب علیه ایران اشاره و تصریح کرد: اصلی‌ترین هدف غرب از تحریم ایران جلوگیری از الگوی «پیشرفت در شرایط ایستادگی در برابر غرب» است.

شریعتمداری تاکید کرد: دشمن تفکر جمهوری اسلامی ایران را مبنی بر شیوه زندگی متفاوت از غرب هدف گرفته است و تحریم‌هایی که با ادعای تلاش ایران برای توسعه غیر صلح آمیز هسته‌ای، وضع می‌شود، در حقیقت اقداماتی بهانه‌جویانه محسوب می‌شوند.

وی همچنین تصریح کرد: تلاش دشمنان ایران طی 33 سال گذشته همواره ناکام مانده است و دشمن با وجود آنکه میادین زیادی را اعم از نظامی و سیاسی برای به شکست دادن انقلاب اسلامی ایران آزموده است اما همواره در تمامی عرصه‌ها ناکام مانده است.

شریعتمداری در ادامه هشدار داد: در حال حاضر تمام امید غرب به بروز اختلاف میان جریان‌های سیاسی داخل کشور دوخته شده است و از این منظر هر جریان، فرد  یا گروهی که در کشور تنش ایجاد کند بدون تردید در حال بازی در میدان نظام سلطه خواهد بود. 

انتهاي پيام/
برچسب ها: شریعتمداری ، تحریم ، ایران
اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار