عضو کميسيون امنيت ملي هرگونه ديدار اعضاي هيئت پارلماني اروپا با برخي چهره‌هاي خاص سياسي را خارج از عرف ديپلماتيک دانست و گفت: جمهوري اسلامي ايران با هوشياري در قبال تمام اقدامات خصمانه غرب موضع‌گيري مناسبي خواهد داشت.

مهدي دواتگري نماينده مردم مراغه و عجب‌شير در مجلس در گفتگو با خبرنگار پارلماني باشگاه خبرنگاران، با تشريح برخي اخبار منتشره مبني بر درخواست ديدار هئيت پارلماني اروپا با برخي چهره‌هاي خاص سياسي کشور تصريح کرد: جمهوري اسلامي ايران هرگونه ديدار اعضاي هيئت پارلماني اروپا با برخي چهره‌هاي خاص سياسي را خارج از عرف ديپلماتيک مي‌داند و چنين اقداماتي را دخالت در امور داخلي کشور به حساب مي‌آورد.

عضو کميسيون امنيت ملي خاطر نشان کرد: حضور هيئت پارلماني اروپا به کشور قطعا با اهداف خاصي برنامه ريزي شده است که جمهوري اسلامي ايران با هوشياري در قبال تمام اقدامات خصمانه غرب موضع‌گيري مناسبي خواهد داشت.

لازم به ذکر است چندي پيش عبدالرضا مصري سخنگوي هيئت رئيسه مجلس در گفتگو با باشگاه خبرنگاران، از قطعي نبودن سفر هيئت پارلماني اروپا به تهران خبر داد و گفت: با توجه به اينکه طرفين بايد به توافقاتي در انجام اين سفر برسند، انجام اين سفر تا‌کنون نهايي نشده است.
 
وي تاکيد کرده است؛  از آنجايي که هئيت پارلماني اروپا طبق برنامه بايد فردا (يکشنبه هفتم آبان‌) به ايران سفر کنند، قطعي بودن اين سفر تا عصر امروز نهايي خواهد شد.

انتهاي پيام/
برچسب ها: پارلمانی ، اروپا ، تهران
اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار