نماینده مردم میاندوآب، شاهین‌دژ و تکاب در مجلس گفت: اهتمام جدی برای ایجاد نمایندگی ادارات در شهرهای تازه تاسیس آذربایجان‌غربی وجود ندارد در حالی که چند سال از تاسیس این شهرها می‌گذرد.

روح‌الله بیگی در گفت‌وگو با خبرنگار باشگاه خبرنگاران ارومیه با بیان اینکه به وزیر کشور درباره مسائل و مشکلات حوزه انتخابیه‌ خود تذکر داده‌ام، اظهار داشت: عمده دلایل این تذکرها، عدم تعامل و همکاری بین فرمانداران، روسای ادارات و نمایندگان، عدم وجود ادارات و شرکت‌های دولتی در شهرهای تازه تاسیس و تأخیر در پرداخت حقوق کارکنان شهرداری‌های شهرستان‌های میاندوآب و تابعه است.

بیگی با اشاره به مشکلات مردم در شهرهای تازه تاسیس باروق، چهار برج، کشاورز و محمودآباد از توابع شهرستان‌های میاندوآب و شاهین‌دژ مبنی بر نبود نمایندگی ادارات در این شهرستان‌ها، افزود: با توجه به اینکه این مناطق چند سال است که به شهر تبدیل شده‌اند ولی هنوز ادارات، دستگاه‌های اجرایی و شرکت‌های دولتی در آن‌ها مستقر نشده‌اند.

وی با بیان اینکه مردم در شهرهای تازه تاسیس برای انجام امورات اداری و اجرایی خود با مشکل اساسی مواجه هستند، خاطرنشان کرد: انتظار می‌رود وزیر کشور توجه و اقدامات لازم را در این زمینه انجام دهد.

بیگی اعلام کرد: تذکر لازم را به وزیر کشور در ارتباط با تاسیس ادارات، دستگاه‌های اجرایی و شرکت‌های دولتی در شهرهای تازه تاسیس توابع میاندوآب و شاهین‌دژ و همچنین پرداخت حقوق کارکنان شهرداری‌های شهرستان‌های میاندوآب و تابعه دادم.

نماینده مردم میاندوآب، شاهین‌دژ و تکاب در مجلس شورای اسلامی گفت: علاوه بر این تذکر در مورد تأمین اعتبارات احداث پتروشیمی میاندوآب و پاسخ به علت تعلل و بی‌توجهی در احداث و شروع به کار آن به وزیر نفت نیز از دیگر موضوعاتی است که به طور جد پیگیر آن هستم./س

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.