زاهدان/

روند پیشرفت پروژه‌های شرکت آب و فاضلاب رو به افزایش است

مدیر عامل شرکت آب و فاضلاب سیستان و بلوچستان گفت: با توجه به پیگیری‌های انجام گرفته روند پیشرفت پروژه‌های شرکت رو به افزایش است.





به گزارش گروه استان هاي باشگاه خبرنگاران ، محمدرضا کرمی نژاد در جریان بازدید معاون برنامه‌ریزی و توسعه شرکت مهندسی آبفا کشور از پروژه‌های شرکت آب و فاضلاب سیستان و بلوچستان اظهار داشت: دو پروژه در شرکت جزو طرح مهر ماندگار قرار دارد که شامل خط دوم آبرسانی به زاهدان و آبرسانی به شهرهای سیستان می‌شود و از پیشرفت قابل توجه‌ای برخوردار است و  پروژه آبرسانی به شهرهای سیستان در دهه فجر امسال به بهره برداری خواهد رسید.

کرمی نژاد بیان کرد: با توجه به اینکه استان سیستان و بلوچستان دارای اقلیم گرم و خشک بوده و متوسط بارندگی آن 117 میلیمتر در سال است، ولی با عنایت ویژه‌ای که دولت عدالت محور، وزارت نیرو و شرکت مهندسی آبفای کشور با این استان داشته و دارد خوشبختانه در هیچ یک از شهرهای استان مشکل کمبود آب وجود ندارد.

وی افزود: در شرکت برای تمام شهرهای استان پروژه های بسیار خوبی تعریف شده که بیشتر آنها به بهره برداری رسیده یا در مراحل پایانی کار است.

معاون برنامه ریزی و توسعه شرکت مهندسی آبفای کشور نیز ضمن تقدیر از فعالیت‌های انجام گرفته در شرکت آب و فاضلاب سیستان و بلوچستان بیان کرد: تدبیری که شرکت آبفای سیستان و بلوچستان برای هر یک از پروژه‌های اندیشیده و یک نماینده مستقیم نظارت کامل بر روند اجرای پروژه‌ها داشته باشد، بسیار کار قابل تقدیری است، ولی نمایندگان مجری با توجه به بار سنگینی که از لحاظ مالی و هم از لحاظ کیفی بر دوش آنها قرار دارد باید بسیار دقت کرده و وضعیت پروژه‌ها را به صورت دقیق مورد بررسی و نظارت قرار دهند.

بنکداری ضمن تبریک بابت رشد 92 درصدی پرداخت غیر حضوری قبوض آب بهاء و همچنین رشد واگذاری انشعابات فاضلاب در شهرهای استان عنوان کرد: با توجه به پروژه‌های فاضلابی که در استان رقم خورده کار و تلاش بسیاری را می‌طلبد و این خود باعت تحولات اساسی در استان می‌شود که قابل تقدیر است.

وی افزود: با توجه به اهمیت آب این نعمت ارزشمند الهی شرکت‌های آب و فاضلاب تمام تلاش خود را انجام می‌دهند که آب سالم و بهداشتی در اختیار مردم قرار دهند و خدمت به مردم و رضایتمندی مردم را وظیفه خود می‌داند، به همین دلیل این شرکتهای مجموعه فعال و زنده هستند.

وی ادامه داد: یکی از وظایف مهم ما دفاع از صیانت کارهای انجام شده است و برای این منظور باید اطلاع رسانی مناسب انجام داد تا شهروندان اطلاع یابند که دولت عدالت محور چه توجه و عنایت ویژه ای به استان در راستای اتمام پروژه های اساسی و بنیادی در استان داشته و باید تبلیغات گسترده‌ای در این خصوص صورت پذیرد.

معاون برنامه ریزی و توسعه شرکت مهندسی آبفای کشور به همراه مدیر عامل و معاونین شرکت آب و فاضلاب سیستان و بلوچستان از پروژه‌های شمال شرکت آب و فاضلاب سیستان و بلوچستان که شامل: تصفیه خانه فاضلاب شهر زاهدان (در حال بهره برداری)، خط دوم آبرسانی به شهر زاهدان (با پیشرفت 42 درصد)، آبرسانی به شهرهای سیستان (با پیشرفت 91 درصد)، تصفیه خانه آب شهر زاهدان (در حال بهره برداری) و آب شیرین کن RO زاهدان (در حال بهره برداری) بازدید به عمل آورد./ج1

برچسب ها: زاهدان ، فاضلاب ، مدیرعامل
اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.