"برف روي كاج‌ها" به دليل فضاي غبار آلود و ملتهب سينما به زمان مناسب‌تري موكول مي‌شود.

سيد جمال ساداتيان، تهيه كننده فيلم سينمايي "برف روي كاج‌ها" در خصوص اكران اين فيلم به خبرنگاران حوزه سينما باشگاه خبرنگاران گفت: به دليل ايجاد فضاي ملتهب از سوي حوزه هنري نسبت به فيلم سينمايي "برف روي كاج‌ها" تصميم به اكران اين فيلم در زماني مناسب‌تر دارم.

وي افزود: در عرصه سينما تنها معاونت سينمايي را به رسميت مي‌شناسم و از تصميمات گرفته شده حوزه هنري نسبت به اكران اين فيلم سردر نمي‌آورم.

وي اظهار داشت: "برف روي كاج‌ها" روايت كننده قصه‌اي است كه مخاطب با ديدن آن مي‌تواند پندهايي را در خصوص زندگي روزمره خود بگيرد.

ساداتيان افزود: متأسفانه مسئولان مخالف تجربه مردم به واسطه فيلم‌هاي سينمايي هستند و آن را براي جامعه مضر مي‌دانند.

ساداتيان در خصوص توليد فيلم‌هاي منفي در سينما، گفت: بخشي از فيلم‌ها شايد در ظاهر منفي به نظر برسند، اما با دقتي بيشتر مي‌توان به پندها و نصايح آن هم پي برد.

وي در ادامه به فيلم‌هاي توقيف شده در سينما، عنوان كرد: فيلم‌هايي چون "به رنگ ارغوان"، "چهارشنبه سوري"، "مارمولك"، "آدم برفي" و حتي فيلم‌هاي توقيف شده در ليست حوزه هنري سال 91 از جمله فيلم‌هايي بودند كه قبل از اكران علاوه بر ايجاد فضايي آلوده حرف و حديث‌هاي بسياري به آن‌ها نسبت داده شد كه پس از نمايش آن در سينما در جهت صحت آن واكنشي ديده نشد.

تهيه كننده "برف روي كاج‌ها" افزود: متأسفانه تمامي اين رفتارها در سينماي ما عادي است و تاكنون نسبت به آن‌ها هيچ برخوردي نشده است.

وي خاطرنشان كرد: با وجود فضاي غبارآلود در سينما قصد هيچ فعاليتي را در اين عرصه ندارم./ص
اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار