سرمربي تيم صباي قم با بيان اينکه بازي در هواي مرطوب بندرعباس براي هر دو تيم سخت است، گفت: براي تمامي دقايق بازي برنامه‌ داريم.

به گزارش خبرنگارباشگاه خبرنگاران قم، صمد مرفاوي در نشست مطبوعاتي قبل از بازي صبا و آلومينيوم هرمزگان اظهار داشت: هيچ بازي در ليگ ساده نيست و تيم‌هاي بالاي جدول و پايين جدول مي‌توانند شگفتي‌ساز باشند.
وي با بيان اينکه آلومينيوم از تيم‌هاي خوب ليگ است، افزود: اين تيم با توجه به بردش در بازي با ذوب‌آهن مي‌تواند در بازي نيز با استفاده از شرايط ميزباني و روحيه موجود در بين بازيکنانش بازي خوبي را ارائه دهد.
سرمربي تيم صباي قم که در حال حاضر تيمش با شانزده امتياز از دوازده بازي در رده دهم جدول هجده تيمي ليگ برتر قرار دارد، يادآور شد: تيم صبا تيم جواني است و سعي دارد در برابر آلومينيوم با توجه به شرايط خاص اين بازي، نمايش خوبي را از خود نشان دهد.
مرفاوي گفت: نسبت به تيم آلومينيوم شناخت خوبي داريم و سعي کرده‌ايم خطوط اين تيم را مورد تحليل و آناليز قرار دهيم و از همين رو با برنامه‌ وارد زمين مي‌شويم.
وي اظهار اميدواري کرد؛ بازي امروز بتواند از نظر فني براي هر دو تيم خوب پيش برود و تماشاگران راضي از ورزشگاه بيرون بروند.
وي تاکيد کرد: تيم صبا نيز امروز با توجه به گرما و رطوبت بندرعباس، براي هر 90 دقيقه برنامه‌ دارد و سعي بر آن است که انرژي بازيکنان تا دقايق آخر بازي حفظ شود./س
برچسب ها: قم ، برنامه صبا ، لیگ برتر
اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.