دانشمند
عضو اتاق بازرگاني ايران در گفتگو با
خبرنگار اقتصادي باشگاه خبرنگاران
گفت: در برنامه پنجم توسعه بند چ ماده 163 قرار بر اين بود كه كاميون با 3
سال كاركرد وارد كشور شود كه اين امر تاكنون اتفاق نيافتاده است.
وي با
بيان اينكه اين امر موجب تقويت و نوسازي ناوگان حمل و نقل كشوري مي شود افزود:
در اين زمينه حركت هايي انجام شده اما بخش خصوصي نتوانسته از اين شرايط
استفاده كند.
دانشمند تصريح كرد: شركت ها و نهادهاي خاص مي توانند از اين شرايط خاص استفاده كنند.
اين عضو اتاق بازرگاني ايران گفت: اين شركتها و نهادها در نظام حمل و نقل كارايي لازم را ندارند.
وي
در ادامه تصريح كرد: سرمايه گذاري و آموزش نيروي انساني و استفاده درست از
سخت افزار و نرم افزار مناسب نقش موثري در بدست آوردن جايگاه واقعي كشور
دارد.
دانشمند درپايان خاطرنشان كرد: بايد جايگاه واقعي حمل و نقل در زنجيره تأمين بدست بيايد./ک