نایب رئیس فدراسیون تنیس در بخش بانوان گفت: در نظر داریم سفر تیم ملی به رقابت های بین المللی فدکاپ را بررسی کنیم.

فریده گنجویی نایب رئیس فدراسیون تنیس بانوان در گفتگو با خبرنگار ورزشی باشگاه خبرنگاران افزود: رقابت های تنیس فدکاپ در رده سنی بزرگسالان دی ماه سال جاری در قزاقستان برگزار می شود و از تیم ملی کشورمان نیز برای حضور در این رقابت ها دعوت شده است و ما در انتظار دعوت از تیم ملی زیر 16 سال نیز برای حضور در این مسابقات هستیم.

وی گفت: ما در نظر داریم برای حضور در این رقابت ها با برگزاری جلسه ای در حضور ریاست فدراسیون این موضوع را پیگیری کنیم اما تمام تلاشمان اعزام تیم ملی به این رقابتها است.

گنجوی افزود: همچنین یکی دیگر از از اهداف ما تقویت هرچه بیشتر داوران کشورمان در بخش بانوان است به همین دلیل پیش از چند داور کشورمان برای نخستین بار مسابقات تنیس در بخش پسران را با پوشش کامل قضاوت کردند و ما امیدواریم با ادامه این روند داوران را به سطح خیلی خوبی برسانیم و تعداد آنها را افزایش دهیم.

وی در پایان تصریح کرد: همچنین یکی دیگر از برنامه های فدراسیون تقویت تیم های پایه است به همین دلیل در نظر داریم شرایطی را فراهم کنیم که پس از قهرمانی در مسابقات غرب آسیا شرایطی را ایجاد کنیم که تیم ملی دختران کشورمان در رقابت های قهرمانی آسیا نیز به عناوین قهرمانی دست پیدا کنند./آق

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار