رئیس سازمان جهاد کشاورزی شمال استان کرمان گفت: تاکنون 55 میلیارد تومان اعتبار مصوب در ستاد توسعه کشاورزی شمال استان کرمان جذب و عقد قرارداد انجام شده است.

عباس ملایی درگفتگو با خبرنگارباشگاه خبرنگارانِ کرمان گفت : مجموع اعتبارات اختصاص یافته به ستاد توسعه کشاورزی کرمان 173 میلیارد تومان است.

وی با اشاره به عقد قرارداد یک‌هزار و 945 پروژه از مجموع پروژه‌های مصوب ستاد در استان تصریح کرد: این تعداد پروژه با جذب 55 میلیارد تومان در مرحله اجرا هستند.

رئیس مجموع پروژه‌های مصوب ستاد در استان را 300 میلیارد تومان عنوان کرد و افزود: مجموع طرح‌ها به بیش از 8 هزار طرح می‌رسد.

ملایی گفت : حدود 60 درصد پروژه‌ها در حوزه دام و طیور و 30 درصد نیز در حوزه تولیدات گیاهی، احداث گلخانه، باغ‌ها، پرورش قارچ و ... و 10 درصد نیز سایر فعالیت‌ها است.

وی خاطرنشان کرد: وزات جهاد کشاورزی 70 فعالیت برای بررسی در کارگروه‌های توسعه کشاورزی مطرح کرده است که بسته به شاخص‌های موجود در استان اجرای طرح‌هایی در بخش دام شامل پرواربندی و شیری، بخش طیور شامل مرغ گوشتی و تخم‌گذار و همچنین طرح‌های پرورش اسب، بلدرچین، بوقلمون، شترمرغ و شتر قابل بازده است./س

برچسب ها: جذب ، اعتبار ، کرمان
اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.