عضو هيئت‌رئيسه فراكسيون اصولگرايان مجلس از ديدار گروه همدلي اين فراكسيون با رؤساي قواي مقننه و قضائيه پس از تعطيلات بهارستان خبر داد.

حسين‌علي حاجي‌دليگاني نماينده مردم شاهين‌شهر، ميمه و برخوار در مجلس شوراي اسلامي در گفتگو با خبرنگار پارلماني باشگاه خبرنگاران از ديدار گروه همدلي فراكسيون اصولگرايان با رؤساي قواي مقننه و قضاييه پس از تعطيلات هفته آتي مجلس خبر داد و گفت: اعضاي هيئت رئيسه فراكسيون اصولگرايان (گروه همدلي) در اولين هفته كاري مجلس پس از تعطيلات، جلساتي با رؤساي قواي مقننه و قضائيه برگزار خواهد كرد كه اين جلسات در ادامه برگزاري جلسه اين فراكسيون با رئيس جمهور و در راستاي همدلي ميان سه قوه برگزار خواهد شد.

وي در ادامه با اشاره به رهنمود‌هاي مقام معظم رهبري در سفر بجنورد مبني بر «لزوم ايجاد همدلي بين مسئولين» افزود: در راستاي تحقق منويات مقام معظم رهبري، هيئت‌رئيسه فراكسيون اصولگرايان، روز يكشنبه هفته جاري (30 مهرماه) با رئيس جمهور جلسه مشتركي برگزار كرد كه برگزاري جلسه با رؤساي قواي مقننه و قضائيه نيز در اين راستا برگزار خواهد شد.

عضو هيئت‌رئيسه فراكسيون اصولگرايان مجلس در ادامه به جلسه اين فراكسيون با رئيس جمهور اشاره كرد و اظهار داشت: در اين نشست نمايندگان در يك فضاي دوستانه، به صراحت انتقادهايي كه به برخي از عملكردهاي دولت داشتند و انتظاراتي كه از رئيس جمهور در اين شرايط اقتصادي وجود دارد را مطرح كردند كه وي نيز  از مطالب مطرح شده استقبال كرد و به نكات خوبي در اين جلسه اشاره شد كه انشاءالله از سوي وي دنبال خواهد شد.

وي در پايان خاطرنشان كرد: تقاضاي برگزاري جلسه با رؤساي سه قوه همزمان از سوي هيئت رئيسه فراكسيون اصولگرايان (گروه همدلي يا تماس) دنبال شد كه تاكنون زمان ديدار با رؤساي قواي مقننه و قضائيه مشخص نشده است.

انتهاي پيام/

 

برچسب ها: فراکسیون ، جلسه ، قوا
اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار