یکی از شاهزادگان ناراضی از رژیم آل خلیفه، با اعلام حمایت از اعتراضات مردم بحرین تأکید کرد: ختلافات بین خاندان آل خلیفه بسیار است؛ به ‌ویژه پس از عزل ولیعهد از فرماندهی کل نیروها و واگذاری این سمت به سپهبد ستاد شیخ خلیفه بن احمد آل خلیفه، اختلافات تشدید شد.

به گزارش سرويس بين‌الملل باشگاه خبرنگاران  به نقل از العالم، شیخ عبدالله بن احمد الفاتح آل خلیفه گفت: من از دخالت نیروهای سپر جزیره در بحرین حمایت نمی کنم، و همراه با مردم بحرین جهت عملی شدن تغییرات درخواستی مردم و حمایت از اعتراضات تلاش خواهم کرد.

وی با تأکید برمخالفتش با اقدامات استبدادی رژیم آل خلیفه خاطرنشان کرد: خواسته های من همان خواسته های مردم بحرین جهت تحقق عدالت برای همه، پایان ظلم وستم، و رسیدن مردم به حقوق مشروع خود است.

شیخ عبدالله آل خلیفه خود را از مخالفان رژیم آل خلیفه دانست و ادامه داد: بین ما مخالفان ارتباط وجود دارد.

وی با اشاره به این که اکنون ساکن یکی از کشورهای عربی منطقه است، تأکید کرد: من از اعتراضات مردم حمایت می کنم واگر در بحرین بودم، با آنها همراه می شدم؛ مردم باید خواسته های مشروع خود را مطرح کنند و این حق مشروع آنان است. من سرکوب آنان توسط نیروهای امنیتی را رد می کنم.

شیخ عبدالله در خصوص ادعای رژیم آل خلیفه مبنی بر دخالت برخی همسایگان در امور داخلی بحرین، گفت: هیچ دخالتی از سوی کشورهای همسایه وجود ندارد؛ همه این حرفها ساخته و پرداخته دولت، و نوعی بازی برای شعله ور نمودن اختلافات طایفه ای و منحرف کردن مردم از مطالبات مشروع خود است.

شیخ عبدالله سند منامه را که از سوی جمعیتهای مخالف بحرینی برای حل بحران مطرح شده، بهترین راه حل توصیف کرد.

وی با تأکید بر وجود اختلاف بین جناح های مختلف رژیم حاکم گفت: اختلافات بین خاندان آل خلیفه بسیار است؛ به ‌ویژه پس از عزل ولیعهد از فرماندهی کل نیروها و واگذاری این سمت به سپهبد ستاد شیخ خلیفه بن احمد آل خلیفه، اختلافات تشدید شد.

شیخ عبدالله همچنین ورود نیروهای سپر جزیره و سرکوب مسلحانه مردم بی دفاع بحرین را اشتباه تاریخی رژیم آل خلیفه دانست. 
برچسب ها: آل خلیفه ، بحرین ، انقلاب
اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار