در ادامه برخورد قاطعانه با اراذل و اوباش و نا امن كنندگان امنيت محله ها در عمليات ويژه ماموران پليس امنيت عمومي استان اصفهان تعدادي از افراد شرور دستگير شدند.

به گزارش گروه اجتماعی باشگاه خبرنگاران از پايگاه خبري پليس ، سرهنگ "مير عباس صوفي وند "رئيس پليس امنيت عمومي استان اصفهان با اعلام اين مطلب اظهار داشت: در ادامه برخورد قاطعانه با اراذل و اوباش روز گذشته ماموران اين پليس درپي كسب خبري مبني بر اينكه تعدادي از افراد شرور با ايجاد نزاع و درگيري اقدام به ضرب و جرح دو نفر از ساكنان محله خود كرده و از محل متواري شده اند، موضوع به طور ويژه در دستور كار ماموران قرار گرفت. 
وي افزود: ماموران در اين خصوص تحقيقات ميداني و اقدامات لازم خود را آغاز كردند كه در بررسي ها مشخص شد اين عده  خود در مخفيگاه خود پنهان شده اند. 
اين مقام مسئول بيان داشت: سرانجام با تلاش گسترده ماموران محل اختفاي تمامي اين افراد شرور شناسائي و پس از هماهنگي با مقام قضائي شب گذشته طي يك عمليات غافلگيرانه به محل اختفاي آنان وارد شده و در نتيجه همگي آنها دستگير شدند. 
سرهنگ " صوفي وند " در ادامه اظهار داشت: براي تمامي متهمان پرونده تشكيل و همگي جهت سير مراحل قانوني تحويل مراجع قضايي داده شده و با قرار صادره روانه زندان گرديدند.
رييس پليس امنيت عمومي استان با بيان اينكه رسيدگي به موضوع ايجاد مزاحمت براي مردم و نا امن كردن محله ها توسط افراد شرور در اولويت برنامه هاي اين پليس قرار دارد گفت: از شهروندان تقاضا مي شود در صورت مشاهده موارد مشكوك سريعاً مراتب را از طريق شماره تلفن 110به پليس اطلاع دهند تا اقدامات قانوني در خصوص برخورد با اين گونه افراد با سرعت بيشتري صورت پذيرد./ف
برچسب ها: انهدام ، شرور ، پلیس ، اصفهان
اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار