"زمهرير" فيلمي ارزشي و داراي پروانه نمايش است كه وزارت ارشاد براي اكران آن حمايت نميكند.

علي روئين تن؛ كارگردان فيلم سينمايي "زمهرير" در خصوص عدم اكران فيلمش به خبرنگار حوزه سينما باشگاه خبرنگاران؛ گفت: فيلم سينمايي "زمهرير" فيلمي ارزشي و در خصوص شهدا و خانواده شهدا است كه متاسفانه تا به امروز موفق به اكران در سينما نشده است.
وي در خصوص مشكل اكران اين فيلم، اظهار داشت: تا به امروز از طرف مراجع نظارتي هيچ گونه اصلاحيه اي نسبت به فيلم ارائه نشده و هر روز به نوعي نسبت به اين فيلم اظهار نظر ميكنند.
وي تصريح كرد: "زمهرير" پروانه نمايش دارد، اما علت اكران نشدن آن را نمي‌دانم.
وي افزود: از مراجع نظارتي تقاضا دارم اصلاحيات اين فيلم را از طريق روزنامه و يا سايت اطلاع رساني كنند تا من نسبت به آن فيلم را  اصلاح كنم.
روئين تن بيان كرد: به شدت نسبت به دين و ارزشهاي كشورم پايبند و معتقدم و خارج از آن فيلمي نساخته و نمي سازم و علت مخالفت مراجع نظارتي را نسبت به اكران نمي دانم.
وي افزود: تا به امروز هم اگر سكوت كردم تنها بدليل فعاليت فرهنگيم بوده است.
كارگردان "زمهرير" در خصوص فعاليت هاي هنريش پس از ساخت فيلم سينمايي "زمهرير"؛ گفت: در حال حاضر مشغول فيلمنامه نويسي هستم و فيلم هاي مستندي چون "شهيد گنجي" و "بانوي بي نشان را" ساختم اما ديگر در زمينه ساخت آثار حرفه اي سينما هيچ گونه فعاليتي نخواهم كرد.
وي خاطرنشان كرد: وزارت ارشاد در جهت صدور پروانه نمايش داده شده به فيلم هيچ گونه حمايتي نكرد، حال چه تضميني در خصوص اكران فيلم جديدم در سينما وجود دارد؟/ص
برچسب ها: زمهریر ، فیلم ، سینما ، وزارت
اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار