فیلم کوتاه «صدای باران» به کارگردانی فیلمساز کردستانی «جلال ساعدپناه» جایزه طلایی چهارمین دوره جشنواره بین‌المللی فیلم «آسیای چین» را از آن خود کرد.

به گزارش خبرنگار باشگاه خبرنگاران از سنندج، فیلم کوتاه «صدای باران» به کارگردانی فیلمساز کردستانی «جلال ساعدپناه» و به تهیه‌کنندگی مرکز گسترش سینمای مستند و تجربی ایران و با حضور این فیلمساز سنندجی، بعد از کسب جوایز متعدد در جشنواره‌های مختلف جهان، به نمایندگی از سینمای ایران در بخش رقابتی چهارمین دوره جشنواره بین‌المللی فیلم «آسیای چین» به نمایش درآمد و مورد استقبال خوب تماشاگران قرار گرفت.
جشنواره بین‌المللی فیلم «آسیای چین» با حضور فیلم‌هایی از کارگردانان کشورهای ایران، ژاپن، تایوان، ترکیه، بلژیک، هنگ کنگ، آلمان، چین و اقلیم کردستان عراق در شهر هانگوی چین برگزار شد.
فیلم کوتاه «صدای باران» در آخرین حضور بین‌المللی خود و با حضور کارگردان آن، در بخش رقابتی سومین دوره جشنواره «یک کشور، یک فیلم» در کشور فرانسه نیز به نمایش درآمد و با استقبال بسیار خوب مردم مواجه شد و توانست با کسب بیشترین آرا، جایزه بهترین فیلم این جشنواره را از میان 47 فیلم اروپایی، آسیایی و آمریکایی از آن خود کند.
برچسب ها: فیلم ، جشنواره ، کردستان
اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.