شهردار ناحيه 5 منطقه 20 از اجراي طرح پاكسازي محيط از وجود كارتن خوابها و معتادان در سطح ناحيه 5 خبر داد.


غلامي در گفتگو با خبرنگار اجتماعي باشگاه خبرنگاران گفت:‌همزمان با آغاز فصل سرما در راستاي طرح ساماندهي كاتن خوابها از سطح شهر اداره اجتماعي و فرهنگي ناحيه با همكاري كارشناس حقوقي ناحيه و كلانتري 172 احترام به جمع آوري كارتن خوابها از سطح ناحيه كرد.
وي افزود: هدف از اجراي اين طرح پاكسازي چهره شهر از وجود كارتن خوابها و معتادان است كه در اين اقدام كارتن خوابها و معتادان پس از جمع ‌آوري به مركز شفق و مركز جامع خدمات حمايتي منتقل شدند.
غلامي اذعان داشت: با توجه به شروع فصل سرما و بارش برف و باران اين طرح تا پايان فصل سرما ادامه خواهد داشت.
 شهردار ناحيه 5 همچنين از اجراي طرح هبه خبر داد و گفت: اين طرح كه با همكاري اداره اجتماعي ناحيه و مركز جامع خدمات حمايتي اجرا مي شود نسبت به جمع آوري اقلام شهروندان و اهدا آن به نيازمندان در سطح محلات اجرا مي شود.
وي در ادامه تصريح كرد: در طرح هبه شهروندان با سامانه 137 تماس گرفته و با حضور عوامل اين مركز اقلام نو و اجناس مازاد و اهدايي آ‌نان، جمع آوري و پس از تعمير و نوسازي به خانواده هاي نيازمند تحويل داده مي شود.
غلامي خاطرنشان كرد: طرح هبه از سال 87 به  هدف مشاركت معنوي شهروندان از سوي شهرداري تهران به اجرا در آمد و شهروندان هم روزه مي‌توانند با تماس با سامانه 137 و ارتباط با شوراياران و مديران محلات اقلام خود را به ماموراني كه داراي كارت شناسايي هستند تحويل دهند و پس از تحويل اقلام خود رسيد آن را دريافت كنند./ل
برچسب ها: پاکسازی ، محیط ، کارتن ، خواب ، سرما
اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار